Brak ciepłej wody lub zimne kaloryfery?
Sprawdź czy Twój budynek nie znajduje się na mapie wyłączeń.
Jeśli nie, skontaktuj się z nami pod numerem 993 lub zgłoś awarię online.
Sprawdź czy Twój budynek nie znajduje się na mapie wyłączeń.
Jeśli nie, skontaktuj się z nami pod numerem 993 lub zgłoś awarię online.
Masz pytanie? Znajdź na nie odpowiedź w naszej sekcji Pytania i odpowiedzi.
Dowiesz się tam między innymi jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy albo jak skorzystać z e-faktury.
Sezon grzewczy to okres, w którym warunki atmosferyczne powodują konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów. Rozpoczęcie i zakończenie dostaw ciepła nie jest już uzależnione od konkretnej daty w kalendarzu, tak jak to miało miejsce w przeszłości.
Dzięki zastosowaniu tzw. automatyki pogodowej, dostawa ciepła jest możliwa przez cały rok. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie zwłaszcza w okresach przejściowych (późna wiosna, wczesna jesień), kiedy dobowe wahania temperatury zewnętrznej są szczególnie mocno odczuwalne.
Aby zawrzeć z nami umowę będzie Ci potrzebna:
Aktywacja usługi e-faktura następuje samodzielnie poprzez stronę internetową www.fortum.pl lub iBOK. Więcej dowiesz się na www.fortum.pl/e-faktura.
Internetowe Biuro Obsługi Klienta Fortum o każdej porze daje możliwość dostępu do danych dotyczących m.in. faktur, płatności, odczytów układów pomiarowych. Warto aktywować usługę e-faktura Fortum.
W przypadku, gdy nie masz założonego konta iBOK, pamiętaj, że konsultanci Fortum pozostają do Twojej dyspozycji 24/7 pod numerem telefonu 993. Możesz też napisać wiadomość e-mail na adres cok [małpa] fortum [kropka] com
Proszę pamiętać, że Biura Obsługi Klienta czynne są w dni robocze w określonych godzinach.
Chcesz sprawdzić ostatnią fakturę? Wypełnić wniosek o przyłączenie? A może chcesz sprawdzić aktualne taryfy? Poniżej znajdziesz przekierowania do odpowiednich sekcji serwisu.