Obsługa Klienta

Satysfakcja Klienta jest dla nas najważniejsza. Dbając o najwyższe standardy, zatrudniamy wykwalifikowanych specjalistów. Niezwykle cenna jest dla nas Twoja opinia, dzięki której nieustannie możemy podnosić poziom obsługi.

Proces zmiany sprzedawcy

Dowiedz się więcej

Jak korzystać z eBOK-a?

Nowa wersja eBOK-a i aplikacji mobilnej Moje Fortum już dostępna! Sprawdź i pobierz instrukcję, którą dla Ciebie przygotowaliśmy.

Dowiedz się więcej

Jak czytać faktury?

Masz problem z odczytaniem faktury, nie wiesz co oznaczają poszczególne elementy? Sprawdź nasze objaśnienia.

Dowiedz się więcej

Cesja

Sprawdź jak szybko i łatwo przepisać licznik bez wychodzenia z domu – w 4 prostych krokach.

Dowiedz się więcej

Poznaj Moje Fortum

Chcesz mieć nieograniczony i szybki dostęp do swojej Umowy? Pobierz i sprawdź naszą aplikację mobilną!

Dowiedz się więcej

Baza Wiedzy

Znajdziesz w niej wszystkie najważniejsze informacje o prądzie, gazie oraz umowach i rozliczeniach.

Słownik pojęć

Zawiera najczęściej używane pojęcia funkcjonujące na rynku energii elektrycznej i paliw gazowych.

Więcej

Pytania dotyczące umowy

Znajdziesz tutaj praktyczne informacje dotyczące zawarcia, zmian oraz przepisania umowy.

Więcej

Pytania dotyczące płatności

Znajdziesz tutaj najważniejsze informację na temat faktur, płatności i rozliczeń.

Więcej

Wzory wniosków i formularze

Znajdziesz tutaj wzory wniosków i przydatne formularze

Sprawdź

Taryfy i Koncesje

Zbiór cen i stawek opłat oraz warunków ich stosowania.

Więcej

Kontakt

Chcesz się z nami skontaktować? Zadzwoń lub napisz do nas.

Więcej

Informacje o Twoich danych osobowych

Przejdź