Fachowa Pomoc

Masz już umowę z Fortum? Dobrze się składa! Dobierz do niej Fachową Pomoc i pozwól, aby fachowcy zajęli się awariami i usterkami w Twoim domu!

Fachowa Pomoc

 

Sprawdź, co zyskasz

PPS15
Interwencję specjalistów

Do Twojej dyspozycji mamy: ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, murarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych. Tak dużo w jednym ubezpieczeniu!

EF11
Naprawę sprzętu AGD/RTV

Organizacja i pokrycie kosztów dojazdu i pracy odpowiedniego specjalisty w celu naprawy sprzętu.

PPS13
Naprawa sprzętu IT

Twój komputer odmówił Ci posłuszeństwa? Naprawi go odpowiedni specjalista!

CS14
Dostęp do infolinii prawnej

Tu prawnicy odpowiedzą na nurtujące Cię pytania natury prawnej.

AU15
Opiekę nad dziećmi i zwierzętami

Jesteś w szpitalu i nie masz z kim zostawić Twojego dziecka lub pupila? Zorganizujemy dla Ciebie profesjonalną opiekę na czas Twojej nieobecności.

AU8
Korepetycje

Twoje dziecko znalazło się w szpitalu? W ramach ubezpieczenia odpowiedni pedagog udzieli mu korepetycji, by nie miało braków w szkole.

W ramach Fachowej Pomocy możesz

16

z aż tylu interwencji rocznie możesz skorzystać

600

maksymalna kwota na opiekę nad dzieckiem

750

maksymalna kwota za zdarzenia losowe

Sprawdź, jakie to proste

Wystarczy jeden telefon, żeby skorzystać z usługi "Fachowa Pomoc": 22 205 51 69.

Jak to działa?

Wsparcie dla domu

 

Szczegółowy wykaz usługi "Fachowa Pomoc"

 

ZDARZENIE UBEZPIECZENIOWE USŁUGA ASSISTANCE LICZBA INTERWENCJI X LIMIT ZDARZENIE
Zdarzenie losowe Interwencja specjalisty 4 x 750 PLN
Dozór mienia
Transport mienia
Przechowanie mienia
Awaria sprzętu AGD/RTV Naprawa sprzętu AGD/RTV
Awaria sprzętu IT Naprawa sprzętu IT
Na życzenie Ubezpieczonego Informacja o sieci usługodawców Bez limitu
Infolinia remontowo-budowlana
Hospitalizacja Opieka nad dziećmi 4 x 600 PLN
Opieka nad zwierzętami
Hospitalizacja Dziecka Ubezpieczonego Korepetycje 4 x 600 PLN
Na życzenie Ubezpieczonego Infolinia prawna Bez limitu

 

Wieczorem poczułam swąd spalenizny. Szybko pobiegłam do kuchni to sprawdzić – spaliło się gniazdko. Zadzwoniłam na infolinię ubezpieczyciela z myślą, że o tej porze nic się już nie da zrobić. A jednak! Elektryk przyjechał po dwóch godzinach. Sprawdził czy przepięcie nie uszkodziło instalacji i wymienił gniazdko. 

Pani Ania, klientka Fortum

Zainteresowała Cię nasza oferta?

 

Zadzwoń

Infolinia czynna pon. - pt. 8:00-18:00

122 100 000

 

Napisz

[email protected]

Regulamin

Najczęstsze pytania dotyczące Ubezpieczenia Assistance

Kiedy mogę skorzystać z usługi assistance?

Z usługi możesz skorzystać w razie wystąpienia zdarzenia losowego lub kradzieży z włamaniem w miejscu ubezpieczenia.

Oznacza to, że jeżeli w Twoim domu pojawi się m.in. dym, przepięcie czy zalanie możesz liczyć na wsparcie. Również na wypadek takich zdarzeń jak grad, powódź, pożar, uderzenie pioruna czy akty wandalizmu, otrzymujesz pomoc.

Ubezpieczenie obejmuje również naprawę sprzętu AGD/RTV/IT w przypadku awarii, opiekę nad dziećmi i zwierzętami w czasie Twojej hospitalizacji. Dzięki usłudze assistance masz dostęp do infolinii remontowo-budowlana czy infolinia prawnej.

Szczegóły skorzystania z usług w ramach posiadanego Ubezpieczenia, określają "Ogólne Warunki Grupowego Ubezpieczenia FORTUM Assistance Ubezpieczenie Europ Assistance".

Jak zgłosić szkodę?

Minimum formalności - zgłoszenie to jednorazowy kontakt z jednym numerem telefonu: +48 22 205 51 69.

Jakie dane muszę podać przy zgłaszaniu szkody?

Przy zgłoszeniu szkody powinieneś podać następujące informacje:

- imię i nazwisko;

- numer PPE/PZO (punkt poboru prądu/gazu);

- adres miejsca ubezpieczenia;

- krótki opis zaistniałego zdarzenia i rodzaj koniecznej pomocy;

- numer telefonu do skontaktowania się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą.

Na jaki okres zawierane jest Ubezpieczenie?

Okres ubezpieczenia trwa przez cały okres obowiązywania Umowy Kompleksowej energii elektrycznej lub/i paliwa gazowego.

Od jakiego momentu jestem Ubezpieczony?

Okres ubezpieczenia rozpoczyna się z dniem rozpoczęcia świadczenia usługi w Umowie Kompleksowej dotyczącej energii elektrycznej lub/i paliwa gazowego.

Rezygnując z Umowy, mogę zachować Ubezpieczenie?

Wygaśniecie lub rozwiązanie Umowy co do zasady jest równoznaczne z rezygnacją z Ubezpieczenia. Jedynie w sytuacji, gdy podpisałeś z nami Umowy na Energię Elektryczną i Paliwo Gazowe, rozwiązanie lub wygaśnięcie Umowy na Paliwo Gazowe nie powoduje utraty Ubezpieczenia.