Zainteresowała Cię oferta prądu na kartę?
Wypełnij formularz lub zadzwoń 122 100 000 i zapytaj o szczegóły.
Innowacyjny system przedpłatowego rozliczania energii już w Polsce.
Sam decydujesz, ile wydajesz na prąd – doładowujesz licznik dowolną kwotą przez aplikację mobilną – nie musisz schodzić do licznika.
Możesz zapomnieć o niezapłaconych rachunkach – coś takiego nie istnieje – Ty wybierasz kwotę doładowania i później korzystasz z wykupionych kilowatogodzin.
Proste płatności w aplikacji – nie musisz chodzić na pocztę, robić przelewów, wszystkie płatności zrobisz w aplikacji Moje Fortum.
Fortum jest pierwszym, a zarazem jedynym sprzedawcą energii umożliwiającym korzystanie z oferty prądu w telefonie. Nawet posiadając już licznik inteligentny nie jesteś w stanie zamówić takiej usługi u swojego sprzedawcy, chcąc ułatwić sobie rozliczenia za prąd.
Prąd na kartę SMART, w przeciwieństwie do starej usługi prądu na kartę może zamówić każdy, kto ma licznik inteligentny, nawet osoby, które nigdy nie zalegały z płatnościami. To usługa, która pomaga wykorzystać potencjał inteligentnych liczników, które na bieżąco i w sposób zautomatyzowany wysyłają dane do operatora i jednocześnie do naszych telefonów mówiąc nam, ile zużyliśmy i kiedy należy doładować konto. Dostęp do aplikacji Moje Fortum mają wyłącznie klienci Fortum.
Z usługi mogą korzystać wyłącznie osoby posiadające nowy licznik ze zdalnym odczytem (tzw. licznik inteligentny, licznik AMI). Co ważne, nie ma potrzeby instalacji specjalnego licznika i opłaty z tego tytułu.
Licznik doładowuje się zdalnie, bez wychodzenia z domu, o dowolnej porze. Dokładnie tak, jak doładowujemy telefon na kartę. Realizacja następuje natychmiast.
Na szczęście nie trzeba wpatrywać się w niewielki ekran na liczniku. Saldo możemy sprawdzić logując się do aplikacji mobilnej Moje Fortum lub do eBOKa. Można też zdecydować się na powiadomienia SMS lub mail. Jest też możliwe sprawdzenie salda tradycyjnie, na liczniku. Podobnie wygląda kwestia kontrolowania wydatków.
Często klienci mają wątpliwości, czy usługa prepaid nie spowoduje, że będą zaskakiwani nagłym wyłączeniem prądu po wykorzystaniu środków. Na szczęście tak nie jest! W sposób inteligentny i zdalny monitorujemy zużycie, dlatego już na kilka dni przed wyczerpaniem środków system wysyła SMS/e-mail o konieczności doładowania, które w każdej chwili można wykonać zdalnie.
Zielona energia nie musi być droga - sprawdź ofertę eko energii w Twoim domu.
Sprawdź naszą ofertę kompleksowej sprzedaży gazu.
Pakiety opieki medycznej od Grupy LUX MED, sprawdź korzyści i wybierz pakiet dla siebie.