OBSŁUGA KLIENTA - CIEPŁO

Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Poznaj szczegółowo nasze usługi oraz korzystaj z narzędzi pomocy, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

Brak ciepłej wody lub zimne kaloryfery?

Sprawdź czy Twój budynek nie znajduje się na mapie wyłączeń. 
Jeśli nie, skontaktuj się z nami pod numerem 993 lub zgłoś awarię online.

E22

Mapa wyłączeń

Jeśli zaskoczył Cię brak ciepłej wody lub zimne kaloryfery, sprawdź na mapie, czy przerwa w dostawach ciepła wynika z przyczyn technicznych.

CS2

Zgłoszenie awarii

Niespodziewane niedogodności nie pozwalają Ci w pełni korzystać z naszych usług? Wypełnij formularz online a niezwłocznie postaramy się Ci pomóc.

CS14

Infolinia 993

Zimne kaloryfery lub brak ciepłej wody? Zwróć się o pomoc do naszych służb technicznych.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

 

Masz pytanie? Znajdź na nie odpowiedź w naszej sekcji Pytania i odpowiedzi.
Dowiesz się tam między innymi jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy albo jak skorzystać z e-faktury.

Kiedy rozpoczyna się sezon grzewczy?

Sezon grzewczy to okres, w którym warunki atmosferyczne powodują konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów. Rozpoczęcie i zakończenie dostaw ciepła nie jest już uzależnione od konkretnej daty w kalendarzu, tak jak to miało miejsce w przeszłości.

Dzięki zastosowaniu tzw. automatyki pogodowej, dostawa ciepła jest możliwa przez cały rok. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie zwłaszcza w okresach przejściowych (późna wiosna, wczesna jesień), kiedy dobowe wahania temperatury zewnętrznej są szczególnie mocno odczuwalne.

Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?

Aby zawrzeć z nami umowę będzie Ci potrzebna:

  1. Istniejąca umowa, w skład której wchodzą:
  • Wniosek od dotychczasowego Odbiorcy / Klienta o rozwiązanie umowy (lub Protokół przekazania nieruchomości)
  • Dokument potwierdzający tytuł do nieruchomości (własność, najem, dzierżawa, umowa użyczenia”
  • Osoba fizyczna (segment B2C) imię i nazwisko, adres zameldowania/ zamieszkania wg oświadczenia, nr PESEL. Dowód osobisty do wglądu
  • Osoby prawne – dane rejestrowe – zawsze nr NIP, REGON, podmioty wpisane do KRS również nr KRS
  • Wspólnoty Mieszkaniowe – uchwała o wyborze Zarządu Wspólnoty, numer NIP i REGON, ewentualnie umowa o Zarzadzanie /Administrowanie nieruchomością  
  1. Umowa nowa – po umowie przyłączeniowej – tryb określony w osobnym dokumencie.

Jak mogę zacząć korzystać z e-faktury?

Aktywacja usługi e-faktura następuje samodzielnie poprzez stronę internetową www.fortum.pl lub iBOK. Więcej dowiesz się na www.fortum.pl/e-faktura.

Gdzie sprawdzę kwotę faktury za ostatni miesiąc oraz status płatności?

Internetowe Biuro Obsługi Klienta Fortum o każdej porze daje możliwość dostępu do danych dotyczących m.in. faktur, płatności, odczytów układów pomiarowych. Warto aktywować usługę e-faktura Fortum.

W przypadku, gdy nie masz założonego konta iBOK, pamiętaj, że konsultanci Fortum pozostają do Twojej dyspozycji 24/7 pod numerem telefonu 993. Możesz też napisać wiadomość e-mail na adres [email protected]

Proszę pamiętać, że Biura Obsługi Klienta czynne są w dni robocze w określonych godzinach.

iBOK, formularze, taryfy

 

Chcesz sprawdzić ostatnią fakturę? Wypełnić wniosek o przyłączenie? A może chcesz sprawdzić aktualne taryfy? Poniżej znajdziesz przekierowania do odpowiednich sekcji serwisu.

CS9

iBOK

Poznaj korzyści, jakie daje internetowe Biuro Obsługi Klienta. Już wkróce – aplikacja eBOK!

CS17

Taryfy i cenniki

Poznaj szczegółowo naszą ofertę.

AU37

Chcesz zostać Klientem Fortum?

Zobacz, jakie to proste! Poznaj proces, krok po kroku.

Masz pytania, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi na stronie?

AU37

Kontakt dla nowych Klientów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

CS1

Kontakt dla obecnych Klientów

Zapraszamy do kontaktu.