OBSŁUGA KLIENTA - CIEPŁO

Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Poznaj szczegółowo nasze usługi oraz korzystaj z narzędzi pomocy, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

E22

Mapa wyłączeń

W przypadku braku ciepłej wody lub zimnych kaloryferów sprawdź na naszej nowoczesnej mapie, czy przerwa w dostawach ciepła wynika z przyczyn technicznych.

CS2

Awaria?

Niespodziewane niedogodności nie pozwalają Ci w pełni korzystać z naszych usług? Wypełnij formularz online a niezwłocznie postaramy się Ci pomóc.

CS14

Infolinia 993

Zimne kaloryfery lub brak ciepłej wody? Zwróć się o pomoc do naszego działu technicznego.

L10

Zleć usługę dla jednego budynku

Zleć online naszym działom technicznym usługę dla jednego budynku.

L3

Zleć usługę dla wielu budynków

Zleć online naszym działom technicznym usługę dla wielu budynków.

CS17

Taryfy i cenniki

Poznaj szczegółowo naszą ofertę.

CS9

iBOK

Poznaj korzyści, jakie daje internetowe Biuro Obsługi Klienta. Już wkrótce – nowy system eBOK!

Już niedługo zastąpimy obecny panel iBOK zupełnie nowym systemem elektronicznej obsługi Klienta – eBOK.

img

 

AU37

Jak zostać Klientem?

Zobacz, jakie to proste! Poznaj proces, krok po kroku.

AU13

Strefa Projektanta

Poznaj niezbędne wytyczne, wymagania, ustawy i rozporządzenia.

SE2

Strefa dewelopera

Jesteś deweloperem? Postaw na zaufanego dostawcę ciepła! Poznaj ofertę Fortum i skontaktuj się z dedykowanymi dla deweloperów specjalistami Fortum.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Masz pytanie? Znajdź na nie odpowiedź w naszej sekcji Pytania i odpowiedzi. Dowiesz się tam między innymi jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy albo jak skorzystać z e-faktury.

Kiedy rozpoczyna się sezon grzewczy?

Sezon grzewczy to okres, w którym warunki atmosferyczne powodują konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów. Rozpoczęcie i zakończenie dostaw ciepła nie jest już uzależnione od konkretnej daty w kalendarzu, tak jak to miało miejsce w przeszłości.

Dzięki zastosowaniu tzw. automatyki pogodowej, dostawa ciepła jest możliwa przez cały rok. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie zwłaszcza w okresach przejściowych (późna wiosna, wczesna jesień), kiedy dobowe wahania temperatury zewnętrznej są szczególnie mocno odczuwalne.

Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?

Aby zawrzeć z nami umowę będzie Ci potrzebna:

  1. Istniejąca umowa, w skład której wchodzą:
  • Wniosek od dotychczasowego Odbiorcy / Klienta o rozwiązanie umowy (lub Protokół przekazania nieruchomości)
  • Dokument potwierdzający tytuł do nieruchomości (własność, najem, dzierżawa, umowa użyczenia”
  • Osoba fizyczna (segment B2C) imię i nazwisko, adres zameldowania/ zamieszkania wg oświadczenia, nr PESEL. Dowód osobisty do wglądu
  • Osoby prawne – dane rejestrowe – zawsze nr NIP, REGON, podmioty wpisane do KRS również nr KRS
  • Wspólnoty Mieszkaniowe – uchwała o wyborze Zarządu Wspólnoty, numer NIP i REGON, ewentualnie umowa o Zarzadzanie /Administrowanie nieruchomością  
  1. Umowa nowa – po umowie przyłączeniowej – tryb określony w osobnym dokumencie.

Jak mogę zacząć korzystać z e-faktury?

Aktywacja usługi e-faktura następuje samodzielnie poprzez stronę internetową www.fortum.pl lub iBOK. Więcej dowiesz się na www.fortum.pl/e-faktura.

Gdzie sprawdzę kwotę faktury za ostatni miesiąc oraz status płatności?

Internetowe Biuro Obsługi Klienta Fortum o każdej porze daje możliwość dostępu do danych dotyczących m.in. faktur, płatności, odczytów układów pomiarowych. Warto aktywować usługę e-faktura Fortum.

W przypadku, gdy nie masz założonego konta iBOK, pamiętaj, że konsultanci Fortum pozostają do Twojej dyspozycji 24/7 pod numerem telefonu 993. Możesz też napisać wiadomość e-mail na adres [email protected]

Proszę pamiętać, że Biura Obsługi Klienta czynne są w dni robocze w określonych godzinach.