OBSŁUGA KLIENTA - CIEPŁO
Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Poznaj szczegółowo nasze usługi oraz korzystaj z narzędzi pomocy, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Chcesz zlecić usługę?
Napełnienie lub uzupełnienie zładu, odpowietrzenie instalacji, zmiana nastaw parametrów pracy węzła - to jedynie część dostępnych usług, które możesz zlecić poprzez poniższe formularze.
Skorzystaj z najszybszej formy zlecenia usługi.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Masz pytanie? Znajdź na nie odpowiedź w naszej sekcji Pytania i odpowiedzi. Dowiesz się tam między innymi jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy albo jak skorzystać z e-faktury.
Kiedy rozpoczyna się sezon grzewczy?
Sezon grzewczy to okres, w którym warunki atmosferyczne powodują konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów. Rozpoczęcie i zakończenie dostaw ciepła nie jest już uzależnione od konkretnej daty w kalendarzu, tak jak to miało miejsce w przeszłości.
Dzięki zastosowaniu tzw. automatyki pogodowej, dostawa ciepła jest możliwa przez cały rok. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie zwłaszcza w okresach przejściowych (późna wiosna, wczesna jesień), kiedy dobowe wahania temperatury zewnętrznej są szczególnie mocno odczuwalne.
Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?
Aby zawrzeć z nami umowę będzie Ci potrzebna:
- Istniejąca umowa, w skład której wchodzą:
- Wniosek od dotychczasowego Odbiorcy / Klienta o rozwiązanie umowy (lub Protokół przekazania nieruchomości)
- Dokument potwierdzający tytuł do nieruchomości (własność, najem, dzierżawa, umowa użyczenia”
- Osoba fizyczna (segment B2C) imię i nazwisko, adres zameldowania/ zamieszkania wg oświadczenia, nr PESEL. Dowód osobisty do wglądu
- Osoby prawne – dane rejestrowe – zawsze nr NIP, REGON, podmioty wpisane do KRS również nr KRS
- Wspólnoty Mieszkaniowe – uchwała o wyborze Zarządu Wspólnoty, numer NIP i REGON, ewentualnie umowa o Zarzadzanie /Administrowanie nieruchomością
- Umowa nowa – po umowie przyłączeniowej – tryb określony w osobnym dokumencie.
Jak mogę zacząć korzystać z e-faktury?
Aktywacja usługi e-faktura następuje samodzielnie poprzez stronę internetową www.fortum.pl lub iBOK. Więcej dowiesz się na www.fortum.pl/e-faktura.
Gdzie sprawdzę kwotę faktury za ostatni miesiąc oraz status płatności?
Internetowe Biuro Obsługi Klienta Fortum o każdej porze daje możliwość dostępu do danych dotyczących m.in. faktur, płatności, odczytów układów pomiarowych. Warto aktywować usługę e-faktura Fortum.
W przypadku, gdy nie masz założonego konta iBOK, pamiętaj, że konsultanci Fortum pozostają do Twojej dyspozycji 24/7 pod numerem telefonu 993. Możesz też napisać wiadomość e-mail na adres cok [małpa] fortum [kropka] com
Proszę pamiętać, że Biura Obsługi Klienta czynne są w dni robocze w określonych godzinach.