OBSŁUGA KLIENTA - CIEPŁO

Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Poznaj szczegółowo nasze usługi oraz korzystaj z narzędzi pomocy, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

E22

Mapa wyłączeń

W przypadku braku ciepłej wody lub zimnych kaloryferów sprawdź na naszej nowoczesnej mapie, czy przerwa w dostawach ciepła wynika z przyczyn technicznych.

CS2

Awaria?

Niespodziewane niedogodności nie pozwalają Ci w pełni korzystać z naszych usług? Wypełnij formularz online a niezwłocznie postaramy się Ci pomóc.

CS14

Infolinia 993

Zimne kaloryfery lub brak ciepłej wody? Zwróć się o pomoc do naszego działu technicznego.

L10

Zleć usługę dla jednego budynku

Zleć online naszym działom technicznym usługę dla jednego budynku.

L3

Zleć usługę dla wielu budynków

CS17

Taryfy i cenniki

Poznaj szczegółowo naszą ofertę.

CS9

iBOK

Poznaj korzyści, jakie daje internetowe Biuro Obsługi Klienta. Już wkrótce – nowy system eBOK!

AU38

Formularze i wnioski

Wszystkie potrzebne dokumenty w jednym miejscu!

Już niedługo zastąpimy obecny panel iBOK zupełnie nowym systemem elektronicznej obsługi Klienta – eBOK.

img

 

AU37

Jak zostać Klientem?

Zobacz, jakie to proste! Poznaj proces, krok po kroku.

AU13

Strefa Projektanta

Poznaj niezbędne wytyczne, wymagania, ustawy i rozporządzenia.

SE2

Strefa dewelopera

Jesteś deweloperem? Postaw na zaufanego dostawcę ciepła! Poznaj ofertę Fortum i skontaktuj się z dedykowanymi dla deweloperów specjalistami Fortum.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Masz pytanie? Znajdź na nie odpowiedź w naszej sekcji Pytania i odpowiedzi. Dowiesz się tam między innymi jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy albo jak skorzystać z e-faktury.

Kiedy rozpoczyna się sezon grzewczy?

Sezon grzewczy to okres, w którym warunki atmosferyczne powodują konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów. Rozpoczęcie i zakończenie dostaw ciepła nie jest już uzależnione od konkretnej daty w kalendarzu, tak jak to miało miejsce w przeszłości.

Dzięki zastosowaniu tzw. automatyki pogodowej, dostawa ciepła jest możliwa przez cały rok. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie zwłaszcza w okresach przejściowych (późna wiosna, wczesna jesień), kiedy dobowe wahania temperatury zewnętrznej są szczególnie mocno odczuwalne.

Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?

Aby zawrzeć z nami umowę będzie Ci potrzebna:

  1. Istniejąca umowa, w skład której wchodzą:
  • Wniosek od dotychczasowego Odbiorcy / Klienta o rozwiązanie umowy (lub Protokół przekazania nieruchomości)
  • Dokument potwierdzający tytuł do nieruchomości (własność, najem, dzierżawa, umowa użyczenia”
  • Osoba fizyczna (segment B2C) imię i nazwisko, adres zameldowania/ zamieszkania wg oświadczenia, nr PESEL. Dowód osobisty do wglądu
  • Osoby prawne – dane rejestrowe – zawsze nr NIP, REGON, podmioty wpisane do KRS również nr KRS
  • Wspólnoty Mieszkaniowe – uchwała o wyborze Zarządu Wspólnoty, numer NIP i REGON, ewentualnie umowa o Zarzadzanie /Administrowanie nieruchomością  
  1. Umowa nowa – po umowie przyłączeniowej – tryb określony w osobnym dokumencie.

Jak mogę zacząć korzystać z e-faktury?

Aktywacja usługi e-faktura następuje samodzielnie poprzez stronę internetową www.fortum.pl lub iBOK. Więcej dowiesz się na www.fortum.pl/e-faktura.

Gdzie sprawdzę kwotę faktury za ostatni miesiąc oraz status płatności?

Internetowe Biuro Obsługi Klienta Fortum o każdej porze daje możliwość dostępu do danych dotyczących m.in. faktur, płatności, odczytów układów pomiarowych. Warto aktywować usługę e-faktura Fortum.

W przypadku, gdy nie masz założonego konta iBOK, pamiętaj, że konsultanci Fortum pozostają do Twojej dyspozycji 24/7 pod numerem telefonu 993. Możesz też napisać wiadomość e-mail na adres [email protected]

Proszę pamiętać, że Biura Obsługi Klienta czynne są w dni robocze w określonych godzinach.