Obsługa Klienta - ciepło

Satysfakcja Klienta jest dla nas najważniejsza. Dbając o najwyższe standardy, zatrudniamy wykwalifikowanych specjalistów. Niezwykle cenna jest dla nas Twoja opinia, dzięki której nieustannie możemy podnosić poziom obsługi.

E22

Mapa awarii i wyłączeń

Informacje o przerwach w dostawie ciepła

PPS15

Zgłoszenie awarii

Wystapiła awaria lub chcesz zgłosić inny problem?

CS14

Automatyczne biuro obsługi 993

24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

F17

Taryfy

Sprawdź aktualne ceny za ciepło i energię.

F6

FAQ i poradnik branżowy

Od teraz wszystko będzie dla Ciebie jasne

F23

Udogodnienia dla Klientów

Włącz nasze usługi, dzięki którym korzystanie z naszych produktów będzie wygodne i przejrzyste

VC8

Formularze i wnioski

AU26

Skontaktuj się z nami

Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.