Posiadasz ciepło od Fortum? Załatwiaj sprawy wygodniej niż kiedykolwiek! W jednym miejscu!
Już jest! Nowy system elektronicznej obsługi Klienta (eBOK) dla klientów ciepła Fortum. Dzięki niemu możesz otrzymać możliwość załatwiania wszystkich spraw w jednym miejscu – szybciej, wygodniej i prościej niż kiedykolwiek! Jesteś klientem biznesowym? Przekaż dane osoby upoważnionej, która ma otrzymać pełny dostęp do eBOK, wypełniając poniższy formularz. Po weryfikacji zgłoszenia przez Fortum, osoba ta otrzyma wiadomość mailową z numerem IDeBOK uprawniającym ją do rejestracji do nowego systemu.
Zobacz, jak wiele zyskasz dzięki eBOK dla klientów ciepła:
NOWE MOŻLIWOŚCI
-
Miej stały dostęp do wszystkich umów i najważniejszych dokumentów.
-
Odbieraj i wysyłaj wiadomości do Fortum.
-
Samodzielnie zarządzaj dostępami do systemu: twórz nowe konta z dedykowanymi uprawnieniami dla menadżerów, finansistów i techników.
WYGODA
-
Dokonuj płatności online.
-
Miej dostęp do faktur 24/7.
-
Zlecaj usługi i wnioski online z potwierdzeniem odbioru i podglądem statusu spraw.
WIEDZA
-
Generuj raporty zużycia i kosztu ciepła.
-
Sprawdzaj informacje na temat przerw w dostawach ciepła.
-
Poznawaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie w sekcji FAQ.
Chcesz wiedzieć więcej na temat nowego panelu eBOK?
Wejdź na www.fortum.pl/eBOK i zobacz filmy instruktażowe pokazujące jakie przydatne funkcjonalności znajdziesz w nowym eBOK dla klientów ciepła.