Continue

komunikat prasowy

Letnia kampania Fortum w gwarze śląskiej

Thu, 07/23/2015 - 00:00

W ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej Fortum mieszkańcy mogą dowiedzieć się więcej na temat poszczególnych sposobów ogrzewania pomieszczeń, takich jak piece opalane olejem, gazem czy węglem, jak również ciepło z sieci miejskiej produkowane w elektrociepłowniach. Według ekspertów to ostatnie rozwiązanie jest nie tylko konkurencyjne pod względem ceny, ale również najbardziej przyjazne dla środowiska.

Indywidualne źródła ciepła, takie jak piece węglowe przyczyniają się do powstawania w polskich miastach zjawiska tak zwanej niskiej emisji, która bardzo negatywnie wpływa na jakość powietrza. Rozwiązaniem, które pozwala na ograniczenie tego niekorzystnego zjawiska jest podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej, szczególnie gdy ciepło produkowane jest w elektrociepłowniach, które muszą spełniać restrykcyjne normy emisyjne.

Przykładem takiego zakładu jest nowa elektrociepłownia Fortum, która powstanie w Zabrzu i zgodnie z planem zostanie oddana do eksploatacji do końca 2018 roku. Jej budowa przyniesie korzyści zarówno środowisku, jak i mieszkańcom obu śląskich miast. Zostaną w niej zastosowane najnowocześniejsze technologie służące do produkcji energii. Dzięki temu nowy zakład zapewni niezawodne dostawy ciepła sieciowego, a także przyczyni się do poprawy jakości powietrza w regionie.

– W naszej letniej kampanii chcemy przybliżyć mieszkańcom zalety ciepła sieciowego, które jest konkurencyjne cenowo i należy do najbardziej ekologicznych sposobów ogrzewania pomieszczeń. Ponadto w ramach kampanii mieszkańcy mogą dowiedzieć się więcej na temat nowej elektrociepłowni, która zapewni ekologiczne ciepło sieciowe dla około 70 tysięcy gospodarstw domowych w Zabrzu i Bytomiu – mówi Jacek Ławrecki, rzecznik prasowy Fortum

Za opracowanie idei kreatywnej oraz przygotowanie wszystkich kreacji kampanii informacyjnej odpowiada agencja kreatywna TEQUILA. Wszystkie materiały zostały przygotowane w gwarze śląskiej. Reklamy pojawiły się w lokalnej prasie, na citi lightach w Zabrzu i Bytomiu oraz na internetowych banerach. W ramach akcji powstała również strona internetowa www.ecZabrze.fortum.pl, dedykowana budowie nowej elektrociepłowni Fortum w Zabrzu, na której zostały zamieszczone informacje o inwestycji w dwóch wariantach językowych – po polsku i w gwarze śląskiej.

Dalszych informacji udziela:

Jacek Ławrecki

Rzecznik Prasowy

Fortum Power and Heat Polska
tel: +48 662 183 746

[email protected]