Nowa platforma kontaktowa 993
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w grudniu minionego roku oddaliśmy do Państwa dyspozycji nową platformę kontaktową z pogotowiem ciepłowniczym Fortum.
Jest to nowoczesne narzędzie obsługi Klienta oferujące Państwu następujące korzyści:
- dostęp do bieżących informacji o wyłączeniach w Państwa okolicy,
- możliwość samodzielnego zlecania prac technicznych,
- wiedzę o statusie zgłoszenia dzięki powiadomieniu sms/e-mail.
Platforma w przyjazny i intuicyjny sposób przeprowadzi Państwa przez proces zgłoszeniowy.
W ten sposób chcemy zapewnić naszym Klientom szybką komunikację ze służbami technicznymi Fortum 24 godziny na dobę.
Ma to szczególne znaczenie przede wszystkim w okresach kumulacji prac technicznych takich jak start czy zakończenie sezonu. Naszym celem jest przede wszystkim zwiększenie Państwa komfortu codziennej współpracy z Fortum.
W związku z wprowadzonymi zmianami chcielibyśmy poznać Państwa opinie i sugestie na temat nowej platformy kontaktowej, aby móc jeszcze lepiej dostosować ją do Państwa potrzeb.
Wszelkie sugestie dotyczące funkcjonowania nowej platformy kontaktowej mogą Państwo przesyłać na adres: opinie [małpa] fortum [kropka] com ()
