Polecenie zapłaty
Cenimy bezpieczeństwo i wygodę płatności za prąd, gaz i usługi medyczne. Aby Ci to zapewnić, umożliwiamy zmianę metody płatności z tradycyjnego przelewu na polecenie zapłaty. Polecenie zapłaty to automatyczne zlecenie płatności rachunku. My wystawimy fakturę, a Twój bank na podstawie uzyskanej od Ciebie zgody automatycznie ją opłaca. Wystarczy, że jednorazowo aktywujesz usługę i zapewnisz środki na koncie.
Jakie są korzyści polecenia zapłaty?
Rachunki płacą się same
Nie musisz pamiętać o fakturze, zlecać ręcznie przelewu i przepisywać numeru faktury do tytułu przelewu. Twój bank ją za Ciebie terminowo opłaci.
Niwelujesz ryzyko pomyłki
Nie ma ryzyka, że wpłacisz nam za dużo lub za mało – otrzymamy od Ciebie tylko tyle, ile wskazaliśmy na fakturze za prąd, gaz i usługi medyczne.
Masz wgląd do swoich wpłat
Wszystkie przelewy wykonane przez polecenie zapłaty, będziesz widział na eBOK-u oraz w aplikacji mobilnej Moje Fortum. Transakcje możesz też monitorować w swojej bankowości internetowej.
Bezpieczeństwo transakcji
Wygoda zawsze musi iść w parze z bezpieczeństwem. Polecenie zapłaty reguluje polskie prawo bankowe. Dodatkowo nad bezpieczeństwem takich transakcji czuwa Krajowa Izba Rozliczeniowa.
Jak aktywować polecenie zapłaty?
Wydrukuj i wypełnij formularz, który znajdziesz w dolnej części strony i w naszej Strefie Klienta.
Podpisz odręcznie dokument. Pamiętaj, że podpis złożony na formularzu aktywacji musi być zgodny z tym, którym posługujesz się w banku. Jeśli Twój podpis się zmienił, zaktualizuj Kartę Wzorów Podpisu w placówce banku.
Oryginał podpisanego formularza wyślij do nas listownie na adres: Fortum Marketing and Sales Polska S.A., Marynarki Polskiej 197, 80-868 Gdańsk.
Po otrzymaniu dokumentu zgłosimy zmianę metody płatności do Twojego banku. Jeśli bank potwierdzi nam, że dane oraz podpis na Twoim wniosku są zgodne, otrzymasz od nas potwierdzenie włączenia polecenia zapłaty SMS-em lub e-mailowo. Należności za faktury i harmonogramy będziemy pobierać najpóźniej w ostatnim dniu ich terminu płatności.
Wydrukuj i wypełnij formularz, który znajdziesz w dolnej części strony i w naszej Strefie Klienta.
Podpisz odręcznie dokument. Pamiętaj, że podpis złożony na formularzu aktywacji musi być zgodny z tym, którym posługujesz się w banku. Jeśli Twój podpis się zmienił, zaktualizuj Kartę Wzorów Podpisu w placówce banku.
Oryginał podpisanego formularza wyślij do nas listownie na adres: Fortum Marketing and Sales Polska S.A., Marynarki Polskiej 197, 80-868 Gdańsk.
Po otrzymaniu dokumentu zgłosimy zmianę metody płatności do Twojego banku. Jeśli bank potwierdzi nam, że dane oraz podpis na Twoim wniosku są zgodne, otrzymasz od nas potwierdzenie włączenia polecenia zapłaty SMS-em lub e-mailowo. Należności za faktury i harmonogramy będziemy pobierać najpóźniej w ostatnim dniu ich terminu płatności.