Rabat 11% na prąd od taryfy operatora

Prąd w telefonie Podpisz online
Testuj przez

90

dni
F25

Umowa 100% online – umowę podpiszesz w 5 minut bez wychodzenia z domu przez Internet albo wyślemy do Ciebie kuriera.

CS15

Zero formalności – wyślemy Ci umowę mailem – wystarczy jedno kliknięcie - resztę załatwimy za Ciebie.

CS9

Dostęp do eBOKa i aplikacji

F4

Sam decydujesz, ile wydajesz na prąd – doładowujesz licznik dowolną kwotą przez aplikację mobilną – nie musisz schodzić do licznika.

F17

Możesz zapomnieć o niezapłaconych rachunkach – coś takiego nie istnieje – Ty wybierasz kwotę doładowania i później korzystasz z wykupionych kilowatogodzin.

AU38

Koniec problemów z fakturami – wszystkie rozliczenia i informacje o zużyciu znajdziesz w aplikacji Moje Fortum.

CS9

Proste płatności w aplikacji – nie musisz chodzić na pocztę, robić przelewów, wszystkie płatności zrobisz w aplikacji Moje Fortum.

E25

Bieżąca informacja o zużyciu na czytelnych wykresach w aplikacji.

I1

Ubezpieczenie od domowych usterek – zabezpiecz się przed domowymi awariami, zyskaj łatwy dostęp do fachowców, takich jak hydraulik, ślusarz i wielu innych – zgłoś potrzebę jednym telefonem.

Funkcjonalności

AU1

Powiadomienia SMS

Otrzymuj powiadomienia o najważniejszych zdarzeniach związanych z usługą, w tym o liczbie dni, na jakie wystarczą posiadane na koncie środki, konieczności doładowania konta czy nietypowym zużyciu energii.

SE3

Aktualne dane o zużyciu na czytelnych wykresach

W aplikacji na bieżąco możesz obserwować swoje zużycie na intuicyjnych wykresach. Śledząc wysokość zużycia nabierasz świadomości, a tym samym oszczędzasz pieniądze.

F8

Awaryjne saldo

Nie musisz się martwić, jeśli zapomnisz doładować konto, awaryjne saldo w wysokości 5 zł zabezpieczy Cię przed nagłym wyłączeniem prądu.

CS12

Szybki kontakt z obsługą klienta

W razie pytań możesz łatwo skontaktować się z naszą obsługą z poziomu aplikacji lub przez eBOK-a.

Otrzymuj powiadomienia o najważniejszych zdarzeniach związanych z usługą, w tym o liczbie dni, na jakie wystarczą posiadane na koncie środki, konieczności doładowania konta czy nietypowym zużyciu energii.

W aplikacji na bieżąco możesz obserwować swoje zużycie na intuicyjnych wykresach. Śledząc wysokość zużycia nabierasz świadomości, a tym samym oszczędzasz pieniądze.

Nie musisz się martwić, jeśli zapomnisz doładować konto, awaryjne saldo w wysokości 5 zł zabezpieczy Cię przed nagłym wyłączeniem prądu.

W razie pytań możesz łatwo skontaktować się z naszą obsługą z poziomu aplikacji lub przez eBOK-a.

Do kogo skierowana jest oferta?

korzyść

Masz mieszkanie na wynajem lub sam jesteś najemcą?

korzyść

Dbasz o ekologię i chcesz ograniczyć emisję CO2 w imię zrównoważonego rozwoju?

korzyść

Lubisz proste rozliczenia, jasne zasady i wygodne rozwiązania?

Jak to działa?

Infografika o tym jak działa prąd na kartę w Fortum.

Zaufali nam

Logotypy firm, z którymi współpracuje Fortum, m. in.: Tago, Turek, Fluger, Hilton, Prymat, Bruk Bet.

Kontakt

CS14

Telefon

122 100 000Zadzwoń - odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Infolinia czynna pon. - pt. 8:00-18:00

 

F21

Formularz

Wypełnij poniższy formularz, oddzwonimy w ciągu 24h i opowiemy o szczegółach!

CS15

E-mail / czat

Wolisz napisać? Nie ma sprawy! Wyślij maila: infopolska@fortum.com

lub napisz na czacie obok.

FAQ

Dlaczego chcąc mieć prąd na kartę SMART muszę zmienić sprzedawcę na Fortum?

Fortum jest pierwszym, a zarazem jedynym sprzedawcą energii umożliwiającym korzystanie z oferty prądu w telefonie. Nawet posiadając już licznik inteligentny nie jesteś w stanie zamówić takiej usługi u swojego sprzedawcy, chcąc ułatwić sobie rozliczenia za prąd.

Czym różni się popularny prąd na kartę od prądu na kartę w wersji SMART?

Prąd na kartę SMART, w przeciwieństwie do starej usługi prądu na kartę może zamówić każdy, kto ma licznik inteligentny, nawet osoby, które nigdy nie zalegały z płatnościami. To usługa, która pomaga wykorzystać potencjał inteligentnych liczników, które na bieżąco i w sposób zautomatyzowany wysyłają dane do operatora i jednocześnie do naszych telefonów mówiąc nam, ile zużyliśmy i kiedy należy doładować konto. Dostęp do aplikacji Moje Fortum mają wyłącznie klienci Fortum.

Jaki trzeba mieć licznik, by korzystać z usługi?

Z usługi mogą korzystać wyłącznie osoby posiadające nowy licznik ze zdalnym odczytem (tzw. licznik inteligentny, licznik AMI). Co ważne, nie ma potrzeby instalacji specjalnego licznika i opłaty z tego tytułu.

Jak doładować licznik przedpłatowy?

Licznik doładowuje się zdalnie, bez wychodzenia z domu, o dowolnej porze. Dokładnie tak, jak doładowujemy telefon na kartę. Realizacja następuje natychmiast.

Jak monitorować saldo?

Na szczęście nie trzeba wpatrywać się w niewielki ekran na liczniku. Saldo możemy sprawdzić logując się do aplikacji mobilnej Moje Fortum lub do eBOKa. Można też zdecydować się na powiadomienia SMS lub mail. Jest też możliwe sprawdzenie salda tradycyjnie, na liczniku. Podobnie wygląda kwestia kontrolowania wydatków.

Jak wygląda powiadomienie o wyłączeniu?

Często klienci mają wątpliwości, czy usługa prepaid nie spowoduje, że będą zaskakiwani nagłym wyłączeniem prądu po wykorzystaniu środków. Na szczęście tak nie jest! W sposób inteligentny i zdalny monitorujemy zużycie, dlatego już na kilka dni przed wyczerpaniem środków system wysyła SMS/e-mail o konieczności doładowania, które w każdej chwili można wykonać zdalnie.

Dokumenty