Witamy w Portalu Korpo!

Zacznij korzystać z Portalu Korpo

Zaloguj się >

Dlaczego warto?

  • Check Możesz korzystać z najnowocześniejszego narzędzia do obsługi umów gazu i energii opartych o rynkowe zakupy
  • Check Masz dostęp do najważniejszych informacji o trendach na rynku gazu i energii, z których korzystają zarówno wytrawni gracze jak i osoby, które rozpoczynają przygodę z tego typu zakupami
  • Check Oszczędzasz mnóstwo czasu i pieniędzy dzięki możliwości natychmiastowego wdrażania podjętych decyzji
  • Check Masz wszystko w jednym narzędziu - wygodnie i pod ręką: ceny, prognozy, zużycia, informacje rynkowe, zlecenia

Funkcjonalności Portalu:

  • bieżąca kontrola zabezpieczonej pozycji oraz uzyskiwanych cen;
  • dostęp do transparentnych cen gazu i energii elektrycznej;
  • możliwość zabezpieczenia ceny w trybie natychmiastowym;
  • 21 rodzajów zleceń zakupu/rezygnacji;
  • śledzenie wykresów cenowych z automatyczną aktualizacją danych;
  • dostęp do parametrów umowy;
  • dostęp do historii zleceń;
  • dostęp do bieżących danych o zużyciu gazu/energii w różnych interwałach czasowych: miesięcznych, dobowych, godzinowych;
  • dostęp do raportów rynkowych;
  • dostęp do zakładki z wiedzą.

FAQ

1. Nie wiesz jak zarejestrować się do Portalu?
Chevron down

Na ekranie strony logowania do Portalu znajduje się przekierowanie do rejestracji. Wystarczy kliknąć w tekst 'Rejestracja użytkownika'.

2. Nie pamiętasz swojego numeru Klienta?
Chevron down

Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (na górze dokumentu).

Masz problemy ze znalezieniem numeru na fakturze? Skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

3. Nie możesz zalogować się do Portalu?
Chevron down

Upewnij się czy wprowadzane przez Ciebie dane logowania są poprawne. Jeśli mimo poprawnych danych logowanie nie powiodło się, skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

4. Zapomniałeś hasła do Portalu?
Chevron down

Pod formularzem logowania znajduje się przekierowanie do odzyskiwania hasła. Wystarczy, że klikniesz w tekst 'Zapomniałeś swojego hasła?' i wypełnisz formularz.

Potrzebny Ci będzie:

  • przypisany do Twojego konta adres e-mail,
  • przypisany do Twojego konta numer telefonu.

Na wpisany w formularzu numer otrzymasz kod pozwalający na zmianę hasła do Portalu.

5. Nie pamiętasz adresu e-mail, na który założyłeś konto Portalu?
Chevron down

Skontaktuj się z Twoim opiekunem klienta w Fortum.