Komfortum - pierwszy w Polsce prąd w abonamencie

Zamów Komfortum

Skontaktuj się z naszym Call Center

122 100 000

lub wypełnij formularz

Zamawiam

Zobacz, co zyskasz

F5

Stały rachunek

Koniec prognoz i wyrównań. U nas płacisz jedną i tę samą kwotę co miesiąc.

F6

Bez zobowiązań

Zero ryzyka. Możesz rozwiązać umowę bez konsekwencji w każdym momencie.

F4

Szyty na miarę

Dopasujemy wysokość abonamentu do Twoich potrzeb.

E15

Zero przykrych niespodzianek

Nie martw się rosnącymi cenami prądu i zmieniającą się wysokością rachunków.

F18

Automatyczna płatność

Ustaw stałe zlecenie i zapomnij o rachunku.

I1

Usługi fachowców

Bezpłatny dostęp do pomocy specjalistów, m.in. hydraulika, ślusarza, elektryka.

Z Komfortum Twój rachunek nigdy Cię nie zaskoczy

Zmienny rachunek

Standardowy rachunek

Prąd w abonamencie

Prosty rachunek w Komfortum

 

Jak skorzystać Komfortum?

checkmark Created with Sketch.

Prześlij nam swoją aktualną fakturę za prąd.

checkmark Created with Sketch.

Skontaktujemy się z Tobą, by wspólnie dobrać najlepszy abonament dla Ciebie.

checkmark Created with Sketch.

Przeprowadzimy za Ciebie proces zmiany sprzedawcy – nie będziesz musiał nic robić!

checkmark Created with Sketch.

Ciesz się dziecinnie prostymi rozliczeniami za prąd!

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wypełnij formularz lub zadzwoń 122 100 000

W ramach usługi assistance zyskasz

F29

Interwencje specjalistów

Zapewniamy dostęp do szerokiej gamy fachowców: ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, murarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych.

PPS13

Naprawy sprzętu AGD/RTV/IT

Zorganizujemy dla Ciebie pomoc odpowiedniego specjalisty, który naprawi wadliwy sprzęt AGD/RTV/IT.

HC7

Dostęp do infolinii prawnej

Dajemy Ci darmowy dostęp do infolinii, dzięki której rozwikłasz codzienne problemy natury prawnej.

Zobacz, jakie to proste.

Wystarczy jeden telefon, żeby skorzystać z usługi Home Assistance: 22 205 51 69.

Wsparcie dla domu

 

Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Co zyskuję, podpisując umowę?

  • Stałą miesięczną stawkę abonamentu.

  • Objęcie Usługą Home Assistance.

  • Możliwość zmiany na inny produkt Fortum lub rezygnacja w dowolnej chwili.

Co wchodzi w skład abonamentu?

Abonament pokrywa koszty związane ze świadczeniem Usługi Kompleksowej (dystrybucja i sprzedaż prądu) oraz ubezpieczeniem Home Assistance. W ramach abonamentu posiadasz paczkę kWh (jest ona uzależniona od wybranego wariantu) oraz pomoc w razie wystąpienia awarii czy usterki.

W jaki sposób będę rozliczany?

Abonament w stałej miesięcznej stawce jest płatny w cyklach miesięcznych, w terminie wskazanym w dokumencie rozliczeniowym.

Co się stanie, jeśli przekroczę gwarantowane zużycie?

W przypadku przekroczenia limitu zużycia o więcej niż 10% w dowolnym momencie roku, Fortum ma prawo rozliczyć tę nadwyżkę według stawki 0,69 złotych brutto za każdą zużytaą kWh powyżej limitu. Stawka ta obejmuje cenę sprzedaży oraz ceny i stawki opłat związanych z dystrybucją energii elektrycznej.  

Co dokładnie obejmuje usługa Home Assistance?

 

ZDARZENIE UBEZPIECZENIOWE USŁUGA ASSISTANCE LICZBA INTERWENCJI X LIMIT ZDARZENIE

Zdarzenie losowe

Interwencja specjalisty

4 x 750 PLN

Dozór mienia

Transport mienia

Przechowanie mienia

Awaria sprzętu AGD/RTV

Naprawa sprzętu AGD/RTV

Awaria sprzętu IT

Naprawa sprzętu IT

Na życzenie Ubezpieczonego

Informacja o sieci usługodawców

Bez limitu

Infolinia remontowo-budowlana

Hospitalizacja

Opieka nad dziećmi

4 x 600 PLN

Opieka nad zwierzętami

Hospitalizacja Dziecka Ubezpieczonego

Korepetycje

4 x 600 PLN

Na życzenie Ubezpieczonego

Infolinia prawna

Bez limitu

 

Dokumenty

Umowa Kompleksowej Sprzedaży Energii Elektrycznej "Komfortum" (81.35 KB)
Zobacz
Ogólne Warunki Umowy (542.53 KB)
Zobacz
Ogólne Warunki Ubezpieczenia (153.71 KB)
Zobacz

Sprawdzony sprzedawca energii

Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego dbamy o najwyższą jakość usług. Otrzymaliśmy certyfikat Towarzystwa Obrotu Energią, który potwierdza przystąpienie do Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedawców.

TOE