Komfortum - pierwszy w Polsce prąd w abonamencie

Zamów Komfortum

Skontaktuj się z naszym Call Center

122 100 000

lub wypełnij formularz

Zamawiam

Zobacz, co zyskasz

F5

Stały rachunek

Koniec prognoz i wyrównań. U nas płacisz jedną i tę samą kwotę co miesiąc.

F6

Bez zobowiązań

Zero ryzyka. Możesz rozwiązać umowę bez konsekwencji w każdym momencie.

F4

Szyty na miarę

Dopasujemy wysokość abonamentu do Twoich potrzeb.

E15

Zero przykrych niespodzianek

Nie martw się rosnącymi cenami prądu i zmieniającą się wysokością rachunków.

F18

Automatyczna płatność

Ustaw stałe zlecenie i zapomnij o rachunku.

I1

Usługi fachowców

Bezpłatny dostęp do pomocy specjalistów, m.in. hydraulika, ślusarza, elektryka.

Z Komfortum Twój rachunek nigdy Cię nie zaskoczy

Zmienny rachunek

Standardowy rachunek

Prąd w abonamencie

Prosty rachunek w Komfortum

 

Jak skorzystać Komfortum?

checkmark Created with Sketch.

Prześlij nam swoją aktualną fakturę za prąd.

checkmark Created with Sketch.

Skontaktujemy się z Tobą, by wspólnie dobrać najlepszy abonament dla Ciebie.

checkmark Created with Sketch.

Przeprowadzimy za Ciebie proces zmiany sprzedawcy – nie będziesz musiał nic robić!

checkmark Created with Sketch.

Ciesz się dziecinnie prostymi rozliczeniami za prąd!

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wypełnij formularz lub zadzwoń 122 100 000

W ramach usługi assistance zyskasz

F29

Interwencje specjalistów

Zapewniamy dostęp do szerokiej gamy fachowców: ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, murarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych.

PPS13

Naprawy sprzętu AGD/RTV/IT

Zorganizujemy dla Ciebie pomoc odpowiedniego specjalisty, który naprawi wadliwy sprzęt AGD/RTV/IT.

HC7

Dostęp do infolinii prawnej

Dajemy Ci darmowy dostęp do infolinii, dzięki której rozwikłasz codzienne problemy natury prawnej.

Zobacz, jakie to proste.

Wystarczy jeden telefon, żeby skorzystać z usługi Home Assistance: 22 205 51 69.

Wsparcie dla domu

 

Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Co zyskuję, podpisując umowę?

  • Stałą miesięczną stawkę abonamentu.

  • Objęcie Usługą Home Assistance.

  • Możliwość zmiany na inny produkt Fortum lub rezygnacja w dowolnej chwili.

Co wchodzi w skład abonamentu?

Abonament pokrywa koszty związane ze świadczeniem Usługi Kompleksowej (dystrybucja i sprzedaż prądu) oraz ubezpieczeniem Home Assistance. W ramach abonamentu posiadasz paczkę kWh (jest ona uzależniona od wybranego wariantu) oraz pomoc w razie wystąpienia awarii czy usterki.

W jaki sposób będę rozliczany?

Abonament w stałej miesięcznej stawce jest płatny w cyklach miesięcznych, w terminie wskazanym w dokumencie rozliczeniowym.

Co się stanie, jeśli przekroczę gwarantowane zużycie?

W przypadku przekroczenia limitu zużycia o więcej niż 10% w dowolnym momencie roku, Fortum ma prawo rozliczyć tę nadwyżkę według stawki 0,69 złotych brutto za każdą zużytaą kWh powyżej limitu. Stawka ta obejmuje cenę sprzedaży oraz ceny i stawki opłat związanych z dystrybucją energii elektrycznej.  

Co dokładnie obejmuje usługa Home Assistance?

 

ZDARZENIE UBEZPIECZENIOWE USŁUGA ASSISTANCE LICZBA INTERWENCJI X LIMIT ZDARZENIE

Zdarzenie losowe

Interwencja specjalisty

4 x 750 PLN

Dozór mienia

Transport mienia

Przechowanie mienia

Awaria sprzętu AGD/RTV

Naprawa sprzętu AGD/RTV

Awaria sprzętu IT

Naprawa sprzętu IT

Na życzenie Ubezpieczonego

Informacja o sieci usługodawców

Bez limitu

Infolinia remontowo-budowlana

Hospitalizacja

Opieka nad dziećmi

4 x 600 PLN

Opieka nad zwierzętami

Hospitalizacja Dziecka Ubezpieczonego

Korepetycje

4 x 600 PLN

Na życzenie Ubezpieczonego

Infolinia prawna

Bez limitu

 

Dokumenty