Załatw swoją sprawę online – szybko i wygodnie! Wybierz temat i wypełnij formularz kontaktowy Ciepło – bez wychodzenia z domu.
Wyłączenia i awarie
Dokładamy wszelkich starań, żeby ciepło zawsze było w Twoim domu lub firmie. Jednak czasami może dojść do przerwy w dostawie – na przykład z powodu awarii ciepłej wody lub ogrzewania. Tu możesz sprawdzić jej przyczynę. W razie zagrożenia lub poważnej usterki zadzwoń na 993.
Jeżeli masz zawartą umowę z Fortum:
Krok 1 - Sprawdź mapę wyłączeń i awarii
Jeśli zaskoczył Cię brak ciepłej wody lub zimny kaloryfer, sprawdź na mapie, czy przerwa w dostawach ciepła wynika z planowanych prac technicznych.
Krok 2 - Zgłoś awarię
Nie widzisz swojego adresu na mapie wyłączeń?
Może to oznaczać awarię ciepłej wody lub ogrzewania. Poinformuj nas i wypełnij formularz zgłoszenia awarii Fortum.
Krok 3 - Zadzwoń na numer alarmowy
Jeśli nie możesz skorzystać z formularza zgłoszenia awarii, a sytuacja wymaga pilnej interwencji:
- Zadzwoń pod numer 993 – tylko jeśli jesteś w mieście na miejscu, gdzie wystąpiła awaria.
- Jeśli jesteś poza miastem, w którym doszło do awarii, zadzwoń pod numer 22 489 02 14.
Kliencie, administratorze, zarządco
Przyczyny przerw w dostawie ogrzewania lub ciepłej wody mogą być różne. Co sprawdzić zanim skontaktujesz się z pogotowiem technicznym? Może to ułatwić Ci zarządzanie sytuacją i przyśpieszyć wyjaśnienie problemu

Co zrobić, gdy mieszkaniec zgłosi brak ogrzewania lub ciepłej wody?
Instrukcja obsługi mapy wyłączeń dla zarządcy
Drogi mieszkańcu - co możesz zrobić
Jeżeli jesteś mieszkańcem budynku, do którego ciepło dostarcza Fortum
Odwiedź stronę Mapa wyłączeń, gdzie sprawdzisz, czy brak ciepłej wody lub awaria ogrzewania nie są wynikiem trwającej przerwy – np. z powodu awarii technicznych lub planowanych prac na sieci ciepłowniczej. Jeżeli Twój adres nie znajduje się na liście, skontaktuj się z administratorem lub zarządcą budynku.
Brak ogrzewania lub ciepłej wody?
Problemy z dostawą ciepła to sytuacje, które wymagają szybkiej i świadomej reakcji. W naszym poradniku znajdziesz konkretne informacje, jak postępować w przypadku zimnych kaloryferów lub braku ciepłej wody – począwszy od sprawdzenia komunikatów o planowanych wyłączeniach, aż po kontakt z administratorem lub zarządcą budynku.