Przejdź do głównej treści

Załatw swoją sprawę online – szybko i wygodnie! Wybierz temat i wypełnij formularz kontaktowy Ciepło – bez wychodzenia z domu.

Przejdź do formularza Przejdź do formularza - Zewnętrzny link

Wyłączenia i awarie

Dokładamy wszelkich starań, żeby ciepło zawsze było w Twoim domu lub firmie. Jednak czasami może dojść do przerwy w dostawie – na przykład z powodu awarii ciepłej wody lub ogrzewania. Tu możesz sprawdzić jej przyczynę. W razie zagrożenia lub poważnej usterki zadzwoń na 993.

Jeżeli masz zawartą umowę z Fortum:

Krok 1 - Sprawdź mapę wyłączeń i awarii

Jeśli zaskoczył Cię brak ciepłej wody lub zimny kaloryfer, sprawdź na mapie, czy przerwa w dostawach ciepła wynika z planowanych prac technicznych.  

Krok 2 - Zgłoś awarię 

Nie widzisz swojego adresu na mapie wyłączeń? 

Może to oznaczać awarię ciepłej wody lub ogrzewania. Poinformuj nas i wypełnij formularz zgłoszenia awarii Fortum. 

Krok 3 - Zadzwoń na numer alarmowy

Jeśli nie możesz skorzystać z formularza zgłoszenia awarii, a sytuacja wymaga pilnej interwencji:

  • Zadzwoń pod numer 993 – tylko jeśli jesteś w mieście na miejscu, gdzie wystąpiła awaria.
  • Jeśli jesteś poza miastem, w którym doszło do awarii, zadzwoń pod numer 22 489 02 14.

Kliencie, administratorze, zarządco

Przyczyny przerw w dostawie ogrzewania lub ciepłej wody mogą być różne. Co sprawdzić zanim skontaktujesz się z pogotowiem technicznym? Może to ułatwić Ci zarządzanie sytuacją i przyśpieszyć wyjaśnienie problemu

Awaria ogrzewania lub ciepłej wody - ikonografika dla zarządcy nieruchomości

Co zrobić, gdy mieszkaniec zgłosi brak ogrzewania lub ciepłej wody?

Instrukcja obsługi mapy wyłączeń dla zarządcy

Drogi mieszkańcu - co możesz zrobić

Jeżeli jesteś mieszkańcem budynku, do którego ciepło dostarcza Fortum

Odwiedź stronę Mapa wyłączeń, gdzie sprawdzisz, czy brak ciepłej wody lub awaria ogrzewania nie są wynikiem trwającej przerwy – np. z powodu awarii technicznych lub planowanych prac na sieci ciepłowniczej. Jeżeli Twój adres nie znajduje się na liście, skontaktuj się z administratorem lub zarządcą budynku.

Brak ogrzewania lub ciepłej wody?

Problemy z dostawą ciepła to sytuacje, które wymagają szybkiej i świadomej reakcji. W naszym poradniku znajdziesz konkretne informacje, jak postępować w przypadku zimnych kaloryferów lub braku ciepłej wody – począwszy od sprawdzenia komunikatów o planowanych wyłączeniach, aż po kontakt z administratorem lub zarządcą budynku.