Zintegrowany system zarządzania

​Podstawowym wyzwaniem dla Fortum jest zaspokajanie potrzeb naszych klientów. Wychodząc naprzeciw wymaganiom dążymy do podnoszenia jakości swoich usług, wzrostu zaufania, poprawy wizerunku i osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Jako firma zorientowana na klienta, Fortum angażuje się w zrównoważony rozwój oraz bezpieczeństwo pracowników. Cele firmy zakładają doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskiem i BHP, spełniającego wymagania norm: ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007.

Zintegrowany System Zarządzania jest narzędziem do realizacji odpowiedzialnego biznesu, wzmocnienia wiarygodności firmy i budowy długotrwałych relacji z Klientami.

Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Certyfikaty uzyskane przez Grupę Fortum w Polsce