Internetowy Formularz kontaktowy już działa. Skutecznie, wygodnie i bez kolejek – wybierz temat i załatw sprawę online.
Kontakt - Ciepło
Mieszkaniec
Jesteś właścicielem lokalu lub najemcą i potrzebujesz pomocy lub informacji dotyczących rozliczenia ciepła? Skontaktuj się bezpośrednio z administratorem lub zarządcą nieruchomości.
Administrator
Jesteś zarządcą lub właścicielem nieruchomości? Potrzebujesz wsparcia bądź informacji? Skontaktuj się z opiekunem klienta lub odwiedź biuro podawcze.
Infolinia 993
Zimne kaloryfery lub brak ciepłej wody? Zwróć się o pomoc do naszych służb technicznych. Jesteśmy dostępni 24/7!
Zanim zadzwonisz lub napiszesz w sprawie awarii ciepła, sprawdź planowane wyłączenia i awarie.
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Nowy sposób komunikacji już dostępny– Internetowy Formularz Kontaktowy. Wybierz jedną z 8 kategorii i załatw sprawę online.
Biura Obsługi Klienta Fortum działają w trybie hybrydowym.
Potrzebujesz umówić spotkanie z naszym pracownikiem skontaktuj się telefonicznie z Opiekunem Klienta lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na cok@fortum.com.
Pisma i dokumenty można składać w Kancelarii, która jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00.