Przejdź do głównej treści

Internetowy Formularz kontaktowy już działa. Skutecznie, wygodnie i bez kolejek – wybierz temat i załatw sprawę online.

Przejdź do formularza Przejdź do formularza - Zewnętrzny link

Kontakt - Ciepło

Mieszkaniec

Jesteś właścicielem lokalu lub najemcą i potrzebujesz pomocy lub informacji dotyczących rozliczenia ciepła? Skontaktuj się bezpośrednio z administratorem lub zarządcą nieruchomości.  

Administrator

Jesteś zarządcą lub właścicielem nieruchomości? Potrzebujesz wsparcia bądź informacji? Skontaktuj się z opiekunem klienta lub odwiedź biuro podawcze.  

Infolinia 993

Zimne kaloryfery lub brak ciepłej wody? Zwróć się o pomoc do naszych służb technicznych. Jesteśmy dostępni 24/7!

Zanim zadzwonisz lub napiszesz w sprawie awarii ciepła, sprawdź planowane wyłączenia i awarie.

 

Masz pytania lub potrzebujesz pomocy?

Nowy sposób komunikacji już dostępny– Internetowy Formularz Kontaktowy. Wybierz jedną z 8 kategorii i załatw sprawę online.

Biura Obsługi Klienta Fortum działają w trybie hybrydowym.

Potrzebujesz umówić spotkanie z naszym pracownikiem skontaktuj się telefonicznie z Opiekunem Klienta lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na cok@fortum.com.

Pisma i dokumenty można składać w Kancelarii, która jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00.