Przejdź do głównej treści

FORTUM START

Przyłączenie do sieci ciepłowniczej. Teraz wszystko załatwisz online!

Od teraz szybciej i łatwiej zrealizujesz wszystko przez internet.

Przyłączenie do sieci. Teraz to proste. Z Fortum Start.

Co zyskujesz, wybierając cyfrowy proces przyłączenia do sieci ciepłowniczej?

Formalności online

Wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci ciepłowniczej załatwisz elektronicznie.

Dostęp do dokumentów 24/7

Wszystkie Twoje dokumenty są zawsze pod ręką – możesz je przeglądać o każdej porze, z dowolnego miejsca

Bieżący wgląd w status przyłączenia

Śledzisz kolejne kroki w procesie przyłączenia i wiesz, na jakim etapie jest Twoja sprawa.

Automatyczne informacje

Otrzymujesz powiadomienia o zmianach statusu prowadzonych spraw. 

Wygodna komunikacja

Wysyłasz i odbierasz wiadomości bezpośrednio w systemie.

Oszczędność czasu

Eliminujesz zbędne formalności, co przyśpiesza ich realizację.

Łatwy dostęp do innych usług

Przełączasz się wygodnie do innych naszych serwisów, takich jak np. eBOK.

Bezpieczeństwo danych

Wszystkie informacje są chronione zgodnie z najwyższymi standardami. Serwis wykorzystuje nowoczesne zabezpieczenia.

Poznaj serwis Fortum Start

fortum Start - przyłączenie do sieci ciepłowniczej

Złożyłeś już wniosek w formie papierowej?

Przejdź do serwisu i śledź status swojej sprawy.

Jak wygląda proces przyłączenia do sieci ciepłowniczej?

proces przyłączenia do sieci cipepłowniczej

Jak to działa w Fortum Start?

kroki - jak działa fortum start

Chcesz dowiedzieć się jak krok po kroku dokonać rejestracji?

Najczęściej zadawane pytania

Serwis online do składania wniosków związanych z procesem nowego przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej.

Serwis przeznaczony jest dla inwestorów, deweloperów, projektantów, zarządców nieruchomości oraz innych podmiotów zainteresowanych przyłączeniem budynku do sieci ciepłowniczej.

  • Dla osoby fizycznej – imię i nazwisko, adres zameldowania lub zamieszkania według oświadczenia, numer PESEL lub NIP.
  • Dla osoby prawnej – dane rejestrowe – zawsze numer NIP, REGON, podmioty wpisane do KRS również numer KRS.
  • Dla wspólnoty mieszkaniowej – Uchwała Wspólnoty wyrażająca zgodę na przyłączenie oraz Uchwała powołująca Zarząd lub Umowa z Zarządcą, numer NIP i REGON.
  • Dokument potwierdzający tytuł prawny (własność, najem, dzierżawa, użyczenie) Wnioskodawcy do korzystania z obiektu, do którego będzie dostarczane ciepło (np. kopia odpisu z księgi wieczystej nieruchomości lub kopia aktu notarialnego, umowa o najem, dzierżawę, użyczenie).
  • Wyciąg z odpowiedniego rejestru działalności gospodarczej, gdy Wnioskodawca jest przedsiębiorcą.
  • Wypis i wyrys z rejestru gruntów dla nieruchomości.
  • Pełnomocnictwo Wnioskodawcy dla osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w jego imieniu.

Możesz przesłać wnioski, umowy, dokumentację techniczną i inne wymagane materiały niezbędne do przyłączenia – wszystko w jednym miejscu.

Po zalogowaniu do serwisu, w zakładce inwestycje znajdziesz aktualizowany na bieżąco status Twoich spraw.

Serwis umożliwia załatwienie większość formalności online. 

Skorzystaj z instrukcji, która przeprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku. 

Jeśli zarejestrowałeś się w serwisie, upewnij się, że wpisujesz adres e-mail oraz hasło utworzone podczas rejestracji, zgodnie z instrukcją logowania.

Jeśli masz pewność, że logujesz się prawidłowymi danymi, ale wciąż nie możesz się zalogować, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.

Ośmiokrotne wpisanie błędnego hasła blokuje dostęp na okres 15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie jesteś w stanie przypomnieć sobie hasła, skorzystaj z opcji nie pamiętam hasła na stronie logowania do serwisu. 
Wystarczy, że klikniesz w tekst nie pamiętam hasła. Podaj adres e-mail używany do logowania, na który wyślemy link niezbędny do zmiany Twojego hasła.

Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij link w celu zmiany hasła. Link będzie aktywny przez 24 godziny. W przypadku braku otrzymania wiadomości sprawdź folder spam.

W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas priorytetem. Serwis korzysta z najnowszych standardów zabezpieczeń i certyfikatów, aby chronić przesyłane informacje.

W razie trudności technicznych, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta.

Dołącz do cyfrowej zmiany!