Obsługa Klienta

Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Poznaj szczegółowo nasze usługi oraz korzystaj z narzędzi pomocy, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Masz pytanie? Znajdź na nie odpowiedź w naszej sekcji Pytania i odpowiedzi. Dowiesz się tam między innymi jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy albo jak skorzystać z eko-faktury.

Kiedy rozpoczyna się sezon grzewczy?
Chevron down

Sezon grzewczy to okres, w którym warunki atmosferyczne powodują konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów. Rozpoczęcie i zakończenie dostaw ciepła nie jest już uzależnione od konkretnej daty w kalendarzu, tak jak to miało miejsce w przeszłości.

Dzięki zastosowaniu tzw. automatyki pogodowej, dostawa ciepła jest możliwa przez cały rok. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie zwłaszcza w okresach przejściowych (późna wiosna, wczesna jesień), kiedy dobowe wahania temperatury zewnętrznej są szczególnie mocno odczuwalne.

Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?
Chevron down

Aby zawrzeć z nami umowę będzie Ci potrzebna:

1. Istniejąca umowa, w skład której wchodzą:

  • Wniosek od dotychczasowego Odbiorcy / Klienta o rozwiązanie umowy (lub Protokół przekazania nieruchomości)
  • Dokument potwierdzający tytuł do nieruchomości (własność, najem, dzierżawa, umowa użyczenia”
  • Osoba fizyczna (segment B2C) imię i nazwisko, adres zameldowania/ zamieszkania wg oświadczenia, nr PESEL. Dowód osobisty do wglądu
  • Osoby prawne – dane rejestrowe – zawsze nr NIP, REGON, podmioty wpisane do KRS również nr KRS
  • Wspólnoty Mieszkaniowe – uchwała o wyborze Zarządu Wspólnoty, numer NIP i REGON, ewentualnie umowa o Zarzadzanie /Administrowanie nieruchomością.

2. Umowa nowa – po umowie przyłączeniowej – tryb określony w osobnym dokumencie.

Jak mogę zacząć korzystać z eko-faktury?
Chevron down

Aktywacja usługi eko-faktura następuje samodzielnie poprzez elektorniczne Biuro Obsługi Klienta.

Gdzie sprawdzę kwotę faktury za ostatni miesiąc oraz status płatności?
Chevron down

Elektorniczne Biuro Obsługi Klienta Fortum o każdej porze daje możliwość dostępu do danych dotyczących m.in. faktur. Warto aktywować usługę eko-faktura Fortum.

W przypadku, gdy nie masz założonego konta eBOK, pamiętaj, że konsultanci Fortum pozostają do Twojej dyspozycji 24/7 pod numerem telefonu 993. Możesz też napisać wiadomość e-mail na adres cok [małpa] fortum [kropka] com

Proszę pamiętać, że Biura Obsługi Klienta czynne są w dni robocze w określonych godzinach.

Wnioski do pobrania

Wszystkie potrzebne dokumenty w jednym miejscu!

Sprawdź

Regulaminy

Wszystkie regulaminy w jednym miejscu

Zobacz

Dokumenty

Pozostałe dokumnety

Sprawdź
Mass market tested

Jak czytać fakturę?

Sprawdź
Documents

Poznaj aktualne taryfy

Zobacz