Komunikat do Klientów Fortum Marketing and Sales Polska S.A.

W dniach 12 – 16 kwietnia doszło do naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych 137 tysięcy klientów Fortum Marketing and Sales Polska S.A. Dane dotyczą zawartych umów sprzedaży energii elektrycznej i paliwa gazowego. Obejmują one m.in. imię, nazwisko, adres, numer telefonu, PESEL i/lub numer dowodu osobistego. Dostęp do danych został niezwłocznie zablokowany i rozpoczęliśmy wewnętrzne dochodzenie. O naruszeniu bezpieczeństwa powiadomiliśmy Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (komunikat UODO: https://uodo.gov.pl/pl/138/1510; numer zgłoszonej sprawy DKN.5130.2215.2020). Zaistniałą sprawę zgłosiliśmy również do Prokuratury Okręgowej w Gdańsku (numer sprawy PO I Ds 48.2020.) Jesteśmy gotowi do współpracy z władzami, aby w pełni wyjaśnić tę sprawę. Klientów prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na możliwe próby nieuprawnionego użycia danych. Przepraszamy naszych Klientów za wszelkie niedogodności.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu pod specjalnym numerem telefonu 690 678 130, infolinią 122 100 000 lub adresem e-mail infopolska@fortum.com

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami