Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/7!
Zimne kaloryfery lub brak ciepłej wody? Zadzwoń na całodobową infolinię Fortum.
Nasi eksperci na bieżąco podejmą interwencję w przypadku wystąpienia awarii lub usterek.
Pamiętaj, że to czy ogrzewanie lub ciepła woda nie zostały wyłączone z przyczyn technicznych, możesz również sprawdzić na mapie wyłączeń mapie wyłączeń - Zewnętrzny link.
Krok 1 - Sprawdź mapę wyłączeń i awarii
Jeśli zaskoczył Cię brak ciepłej wody lub zimny kaloryfer, sprawdź na mapie, czy przerwa w dostawach ciepła wynika z planowanych prac technicznych.
Krok 2 - Zgłoś awarię
Nie widzisz swojego adresu na mapie wyłączeń?
Może to oznaczać awarię ciepłej wody lub ogrzewania. Poinformuj nas i wypełnij formularz zgłoszenia awarii Fortum.
Krok 3 - Zadzwoń na numer alarmowy
Jeśli nie możesz skorzystać z formularza zgłoszenia awarii, a sytuacja wymaga pilnej interwencji:
- Zadzwoń pod numer 993 – tylko jeśli jesteś w mieście na miejscu, gdzie wystąpiła awaria.
- Jeśli jesteś poza miastem, w którym doszło do awarii, zadzwoń pod numer 22 489 02 14.
Dzwoniąc pod numer Pogotowia Ciepłowniczego 993:
- Uzyskasz informację o wyłączeniu ogrzewania w Twojej okolicy
- Zgłosisz awarię
- Zlecisz wykonanie prac technicznych
- Uzyskasz wiedzę o statusie zgłoszenia dzięki powiadomieniu sms/e-mail
Dzwoniąc na 993 dodzwonisz się zawsze do służb technicznych w mieście, w którym aktualnie się znajdujesz.
Jeśli chcesz skontaktować się z pogotowiem ciepłowniczym Fortum przebywając w innym mieście - zadzwoń pod numer: 22 489 02 14.
Numer 993
Służby techniczne Fortum dostępne 24/7.
Mapa
Sprawdź, czy ogrzewanie lub ciepła woda nie zostały wyłączone z przyczyn technicznych
Zgłoś awarię online
Zgłoś awarię wypełniając formularz na naszej stronie