Przejdź do głównej treści

Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/7!

Zimne kaloryfery lub brak ciepłej wody? Zadzwoń na całodobową infolinię Fortum.

Nasi eksperci na bieżąco podejmą interwencję w przypadku wystąpienia awarii lub usterek.

Pamiętaj, że to czy ogrzewanie lub ciepła woda nie zostały wyłączone z przyczyn technicznych, możesz również sprawdzić na mapie wyłączeń mapie wyłączeń - Zewnętrzny link.

Krok 1 - Sprawdź mapę wyłączeń i awarii

Jeśli zaskoczył Cię brak ciepłej wody lub zimny kaloryfer, sprawdź na mapie, czy przerwa w dostawach ciepła wynika z planowanych prac technicznych.  

Krok 2 - Zgłoś awarię 

Nie widzisz swojego adresu na mapie wyłączeń? 

Może to oznaczać awarię ciepłej wody lub ogrzewania. Poinformuj nas i wypełnij formularz zgłoszenia awarii Fortum. 

Krok 3 - Zadzwoń na numer alarmowy

Jeśli nie możesz skorzystać z formularza zgłoszenia awarii, a sytuacja wymaga pilnej interwencji:

  • Zadzwoń pod numer 993 – tylko jeśli jesteś w mieście na miejscu, gdzie wystąpiła awaria.
  • Jeśli jesteś poza miastem, w którym doszło do awarii, zadzwoń pod numer 22 489 02 14.

Dzwoniąc pod numer Pogotowia Ciepłowniczego 993:

  • Uzyskasz informację o wyłączeniu ogrzewania w Twojej okolicy
  • Zgłosisz awarię
  • Zlecisz wykonanie prac technicznych
  • Uzyskasz wiedzę o statusie zgłoszenia dzięki powiadomieniu sms/e-mail

Dzwoniąc na 993 dodzwonisz się zawsze do służb technicznych w mieście, w którym aktualnie się znajdujesz.

Jeśli chcesz skontaktować się z pogotowiem ciepłowniczym Fortum przebywając w innym mieście - zadzwoń pod numer: 22 489 02 14.

Numer 993

Służby techniczne Fortum dostępne 24/7.

Mapa

Sprawdź, czy ogrzewanie lub ciepła woda nie zostały wyłączone z przyczyn technicznych

Zgłoś awarię online

Zgłoś awarię wypełniając formularz na naszej stronie