
Rozliczanie na żądanie
Jesteś klientem Fortum? Masz dość płacenia szacunkowych faktur? Chcesz otrzymywać rachunki za prąd lub gaz w dowolnym momencie, np. tuż po swojej wypłacie? Jeśli tak, skorzystaj z rozliczania na żądanie!
Płać, kiedy chcesz i ile chcesz
To Ty decydujesz o okresach i terminach płatności za prąd i gaz. Zapłać za prąd w dogodnym dla Ciebie terminie.
Rachunki pod Twoją kontrolą
Doskonale wiesz, ile zużywasz energii i gazu w każdym wybranym przez Ciebie okresie rozliczeniowym. Dzięki temu prosto kontrolujesz i planujesz swój budżet domowy.
Opieka profesjonalisty
Nie wiesz, jaką wartość nam podać? Spokojnie. Zadzwoń pod 122 100 000, a podpowiemy Ci, jak właściwie spisać licznik.
Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami:
poprzez konto eBOK eBOK - Zewnętrzny link
pod numerem infolinii 122 100 000
Jak to działa?
1
2
3
4
5
Jak odczytać stan licznika?
Masz inne pytania? Nie ma problemu!
Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 122 100 000.
FAQ
Zaakceptuj regulamin poprzez konto eBOK, drogą mailową lub telefoniczną. Jeśli możesz, podaj od razu stan licznika.
Skorzystaj z instrukcji jak odczytać stan licznika. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami poprzez eBOK lub zadzwoń pod nas pod numer 122 100 000 i wybierz „Odczyty”.
Fakturę wystawimy w ciągu 5 dni roboczych od podania stanu licznika. Po wystawieniu, wyślemy fakturę na Twój adres e-mail lub listownie. Fakturę możesz sprawdzić też na swoim koncie eBOK. eBOK. - Zewnętrzny link
Usługę możesz aktywować w dowolnym dniu miesiąca. Pamiętaj aby odczyt był podawany nie częściej niż co 16 dni oraz nie rzadziej niż 3 miesiące. Jeśli nie trzymamy od Ciebie informacji w tym czasie, wyślemy Ci przypomnienie SMSem.