Przejdź do głównej treści

Rozliczanie na żądanie

Jesteś klientem Fortum? Masz dość płacenia szacunkowych faktur? Chcesz otrzymywać rachunki za prąd lub gaz w dowolnym momencie, np. tuż po swojej wypłacie? Jeśli tak, skorzystaj z rozliczania na żądanie!

Płać, kiedy chcesz i ile chcesz

To Ty decydujesz o okresach i terminach płatności za prąd i gaz. Zapłać za prąd w dogodnym dla Ciebie terminie.

Rachunki pod Twoją kontrolą

Doskonale wiesz, ile zużywasz energii i gazu w każdym wybranym przez Ciebie okresie rozliczeniowym. Dzięki temu prosto kontrolujesz i planujesz swój budżet domowy.

Opieka profesjonalisty

Nie wiesz, jaką wartość nam podać? Spokojnie. Zadzwoń pod 122 100 000, a podpowiemy Ci, jak właściwie spisać licznik.

Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami:

pod numerem infolinii  122 100 000

Jak to działa?

1

2

3

4

5

Jak odczytać stan licznika?

Masz inne pytania? Nie ma problemu!

Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 122 100 000.

FAQ

Zaakceptuj regulamin poprzez konto eBOK, drogą mailową lub telefoniczną. Jeśli możesz, podaj od razu stan licznika.

Skorzystaj z instrukcji jak odczytać stan licznika. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami poprzez eBOK lub zadzwoń pod nas pod numer 122 100 000 i wybierz „Odczyty”.

Fakturę wystawimy w ciągu 5 dni roboczych od podania stanu licznika. Po wystawieniu, wyślemy fakturę na Twój adres e-mail lub listownie.  Fakturę możesz sprawdzić też na swoim koncie eBOK. eBOK. - Zewnętrzny link

Usługę możesz aktywować w dowolnym dniu miesiąca. Pamiętaj aby odczyt był podawany nie częściej niż co 16 dni oraz nie rzadziej niż 3 miesiące. Jeśli nie trzymamy od Ciebie informacji w tym czasie, wyślemy Ci przypomnienie SMSem.