Przejdź do głównej treści

Zespół Obsługi

Nowość - potwierdzenie zaksięgowania wpłaty

Monika Szajdziuk

9 września 2024

Z przyjemnością przychodzimy do Ciebie z informacją o nowym udogodnieniu, jakie dziś wprowadziliśmy. Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie informacje na każdym kroku lub lubisz wiedzieć, co dzieje się z wpłatą za fakturę, której dokonałeś, to nowa funkcjonalność jest z myślą o Tobie. :) 

Od dziś będziemy informować Cię e-mailowo o tym, że Twoja wpłata za fakturę, harmonogram lub inny dokument, wpłynęła do nas i została zaksięgowana. W wiadomości znajdziesz również tabelę, która obrazuje, na jakie konto trafiła wpłata i jakiej usługi ona dotyczy (prądu, gazu lub usług medycznych). Jeśli zrobiłeś kilka wpłat, zobaczysz je w osobnych wierszach tabeli.

Dlaczego wprowadziliśmy tę usługę?

Poprzez komunikaty o zaksięgowaniu wpłaty chcemy zapewnić Ci większą kontrolę nad Twoim saldem. Nie musisz przesyłać do nas wygenerowanych z bankowości internetowej potwierdzeń. Informacja o tym, za jakie usługi i jakie wpłaty otrzymaliśmy, pozwoli Ci też sprawdzić, czy nie pomyliłeś podczas płatności numeru konta do wpłaty.

Pamiętaj, że wszystkie swoje wpłaty za prąd i gaz możesz również podejrzeć na koncie eBOK po zarejestrowaniu się na portalu.

Nie otrzymujesz wiadomości z potwierdzeniem zaksięgowania wpłaty?

Skontaktuj się z nami. Sprawdzimy, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. :)

Udostępnij to: