Prąd i Gaz
Zespół Obsługi
Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 czerwca 2024
"Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono." Tymi słowami Wisławy Szymborskiej zaczynamy artykuł, w którym chcemy podzielić się informacją, która napawa nas dumą i wyrazami uznania dla Państwa – naszych klientów.
Nasza firma została nagrodzona Gwiazdą Jakości Obsługi Klienta 2024 – najważniejszą polską nagrodą związaną z jakością obsługi. To dzięki opiniom naszych klientów możemy pochwalić się tak ważnym osiągnięciem. Polski Program Jakości Obsługi Klienta monitoruje codziennie jakość niemal 40 tysięcy firm. Tym zaszczytnym tytułem pochwalić może się jedynie kilkadziesiąt przedsiębiorstw w Polsce.

Gala wręczenia nagród
23 maja 2024 roku uczestniczyliśmy w uroczystym wręczeniu statuetek gwiazd oraz certyfikatów, które z dumą i uznaniem przyjęliśmy. Gala była okazją do spotkania z najlepszymi z najlepszych, w trakcie którego wspólnie wymieniliśmy się najlepszymi praktykami, które realizujemy, aby zadowolenie naszych klientów było jak największe.
Jak zostaliśmy gwiazdą?
Badanie certyfikacyjne, które wyłoniło Gwiazdy Jakości Obsługi, opierało się na przejrzystej metodologii i kilkuetapowej procedurze weryfikacyjnej. W pierwszym etapie klienci codziennie dzielili się opiniami na portalu jakoscobslugi.pl. Na podstawie tych opinii wyłoniono firmy z najwyższym poziomem satysfakcji konsumentów, które następnie poddano dalszej weryfikacji w badaniu CAWI, realizowanym na reprezentatywnej próbie.
Ankieta CAWI, przeprowadzona z ekspertami z SecretClient®, oceniała jakość obsługi oraz indeks NPS, czyli prawdopodobieństwo rekomendacji firmy na 2024 rok.
Ostatecznie, firmy z najwyższymi ocenami, potwierdzonymi w badaniu CAWI, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024.
Dlaczego zostaliśmy gwiazdą?
Codziennie nasi pracownicy dbają o to, aby dostarczyć naszym klientom najwyższą jakość. Oceny i opinie, które zbieramy jednoznacznie potwierdzają, że klienci cenią nas za indywidualne podejście, rzetelność, otwartość i chęć pomocy. Dzięki zaangażowaniu zespołu obsługi klienta codziennie reagujemy na sygnały starając się działać tak, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
To co nas wyróżnia to podejście do obsługi klienta. Staramy się nie tylko odpowiadać na pytania, ale przede wszystkim rozmawiać. Komunikujemy się z klientami nie tylko tradycyjnie – na infolinii, czy korespondencyjnie. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientami w Internecie, gdzie na naszych mediach społecznościowych i portalach branżowych rozmawiamy z nimi.
To nie jedyne wyróżnienie
Dzięki opiniom możemy cieszyć się także z innych nagród, które potwierdzają nasze zaangażowanie oraz zadowolenie naszych klientów.
Największym wyróżnieniem są dla nas jednak codziennie otrzymywane telefony, maile i listy, w których klienci dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z naszą firmą.
Nasze zobowiązanie
Przyznaną nam przez Państwa nagrodę traktujemy nie tylko jako powód do dumy, ale i zobowiązanie do dalszej pracy nad doskonaleniem naszych procesów. Nie spoczniemy na laurach. Cały czas jesteśmy otwarci na wszystkie głosy.
DZIĘKUJEMY!
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji!


