komunikat prasowy

Duże zainteresowanie pogotowiem energetycznym Fortum

14 Wrzesień 2018, 13:04

Dotychczasowi klienci „Energetycznego Centrum” – spółki, która w tym tygodniu wydała komunikat o zakończeniu działalności związanej ze sprzedażą prądu, którzy w konsekwencji zostali objęci znacznie wyższymi od standardowych taryfami rezerwowymi, są zaskoczeni sytuacją. Wynika z rozmów przeprowadzonych w ramach specjalnego pogotowia energetycznego uruchomionego przez Fortum. Tylko w ciągu pierwszej doby, na numer specjalnej infolinii zadzwoniło ponad 400 osób.

W związku z komunikatem spółki „Energetyczne Centrum” Fortum uruchomiło specjalną infolinię, pod numerem 42 2068722 konsultanci Fortum informują zainteresowanych o możliwościach i procedurach związanych ze zmianą sprzedawcy energii. 
Nasza infolinia cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Osoby, które dzwonią bardzo często skarzą się, że nie zostali poinformowani w odpowiedni sposób przez swojego dotychczasowego sprzedawcę o jego problemach i konsekwencjach z tego wynikających. Często też nie wiedzą co dla nich i dla ich portfeli oznacza sprzedaż prądu w taryfie rezerwowej. Nasi konsultacji starają się w sposób kompleksowy odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości – tłumaczy Maciej Kościński odpowiedzialny za sprzedaż energii w Fortum. Jak dodaje, z rozmów przeprowadzonych przez konsultantów Fortum wynika, że często problemem w szybkiej zmianie sprzedawcy, który uchronił by klientów przed taryfami rezerwowymi, jest brak odpowiednich dokumentów i danych potrzebnych by taki proces sfinalizować. Fortum w każdym z takich przypadków będzie pomagać klientom, występując do lokalnego operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) energii elektrycznej o udostępnienia potrzebnych danych.

Sprzedaż rezerwowa, którą zostało objętych nawet 100 000 dotychczasowych klientów sprzedawcy, który zaprzestał działalności oznacza, że choć prąd dalej będzie do nich płynął to zapłacą za niego znacznie więcej niż w standardowej taryfie. – Sprzedaż rezerwowa jest dla klientów nieopłacalna, wybór nowego sprzedawcy jest więc najlepszym możliwym rozwiązaniem. W naszym pogotowiu służymy bezpłatnie radą i pomocą każdemu, nawet jeśli nie zdecyduje się na naszą ofertę – podkreśla Maciej Kościński.

Dla zainteresowanych ofertą Fortum, Spółka przygotowała atrakcyjną cenowo propozycje powiązaną z dodatkowymi bonusami. Jej szczegóły przedstawiane są w trakcie telefonicznych rozmów z potencjalnymi klientami, a także są dostępne na stronie internetowej sprzedawcy.