Pobierz aplikację Moje Fortum na swój telefon - gaz, prąd i ciepło na wyciągnięcie ręki!

Jesteś Klientem Fortum? Jeśli masz już konto w eBOK, wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji przy użyciu tych samych danych.
Nie posiadasz konta? Zobacz instrukcję rejestracji >
Sprawdzaj swoje zużycie prądu, gazu oraz ciepła z poziomu telefonu
Opłacaj faktury z dowolnego miejsca, bezpośrednio przez aplikację
Dowiaduj się na bieżąco o planowanych wyłączeniach
Korzystaj z aplikacji Moje Fortum bez logowania!
Sprawdzaj jakość powietrza w Twojej okolicy
Sprawdzaj aktualną prognozę pogody
Bądź na bieżąco z informacjami o wyłączeniach ciepła
Moje Fortum FAQ - najczęściej zadawane pytania
Dla kogo jest przeznaczona aplikacja?
Aplikacja przeznaczona jest dla wszystkich – zarówno dla tych, którzy mają podpisaną umowę z naszą firmą, jak i dla osób, które nie są klientami Fortum.
Jak zalogować się do aplikacji mobilnej Moje Fortum?
Jeśli jesteś klientem Fortum i korzystasz z eBOKa, nie musisz się ponownie rejestrować. Po otwarciu aplikacji Moje Fortum wybierz „Posiadam usługi Fortum” i zaloguj się, wprowadzając login (adres-email) oraz utworzone przez siebie hasło.
Czy mogę płacić online za pośrednictwem aplikacji Moje Fortum?
Za pośrednictwem aplikacji mobilnej Moje Fortum możesz dokonać płatności online wybranych przez siebie pojedynczo lub zbiorczo faktur.
Czy w aplikacji Moje Fortum są wszystkie moje rachunki i umowy?
Dostęp do rachunków i umów w aplikacji Moje Fortum posiadają wszyscy klienci, którzy mają z nami podpisaną umowę.
Korzystasz z Moje Fortum i masz ciekawe pomysły na rozwój aplikacji?
Podziel się z nami swoją opinią! Wpisz poniżej swój komentarz i wyślij.
Dziękujemy za wszystkie cenne uwagi i spostrzeżenia.