
Pokaż Nam, jak budujesz niezapomniane wrażenia i zostań Kreatorem CX! Weź udział w konkursie, inspiruj innych i zgarnij nagrody!
Jak wziąć udział?
Opisz historię, w której Twoje działania lub działania Twojego współpracownika przyniosły pozytywne zmiany dla klientów. Może to być sytuacja, w której udało Ci się szybko rozwiązać trudny problem klienta, wprowadzić innowacyjne rozwiązanie, które poprawiło satysfakcję czy też usprawnić proces. Opisz moment, w którym te działania przyniosły realne korzyści i pokazały, że stawiasz klienta na pierwszym miejscu!
Zgłoszenia mogą być składane w dwóch formach:
- Samonominacja: Opisz swoją historię w zakresie budowania wyjątkowych doświadczeń klienta.
- Nominacja przez innych: Nominuj swojego współpracownika, którego działania zasługują na wyróżnienie.
Zgłoszenia należy przesyłać na adres e-mail: marketing