Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK)
Wszystkie sprawy możesz załatwiać w jednym miejscu – szybciej, wygodniej i prościej niż kiedykolwiek!
Chcesz uzyskać więcej informacji na temat eBOKa? Skontaktuj się z nami telefonicznie (22) 489 02 51
Co zyskujesz z kontem w eBOK?
Dostęp do faktur i płatności online 24h/7
Włączenie lub wyłączenie ogrzewania
Spuszczenie lub napełnienie wody
Wnioski o zmianę mocy i zmianę nastaw
Wgląd do raportów zużycia i kosztów ciepła
Stały dostęp do umów i dokumentów
POZNAJ KOMPLEKSOWY SYSTEM OBSŁUGI ONLINE
Szereg wygodnych rozwiązań pozwala na pełną swobodę w zarządzaniu usługami.
Informacje ogólne dla Klientów indywidualnych i Klientów biznesowych
Jak dokonać rejestracji do eBOK?
Nie wiesz jak dokonać rejestracji do eBOK dla klientów ciepła? Skorzystaj z instrukcji, która przeprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku.
Jesteś klientem biznesowym? Otwórz instrukcję >
Jesteś klientem indywidualnym? Otwórz instrukcję >
Dodatkowo, nieco wyżej na tej stronie znajdziesz rozpisane krok po kroku wymagane czynności w procesie rejestracji, zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych.
Nie pamiętam swojego numeru Klienta – gdzie mogę go znaleźć?
Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu).
Masz problemy ze znalezieniem numeru fakturze? Napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl () lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.
W procesie rejestracji wpisuję numer Klienta, ale system mnie nie rozpoznaje
Upewnij się, że wpisujesz poprawny numer klienta oraz, że wpisujesz go zgodnie z wytycznymi. Numer klienta składa się z 10-11 znaków w formacie G2X-123456 - podczas rejestracji wpisujemy wyłącznie cyfry znajdujące się po myślniku.
W procesie rejestracji wpisuję numer telefonu, ale nie mogę przejść dalej.
Upewnij się, że wpisujesz poprawny numer telefonu komórkowego oraz, że wpisujesz go zgodnie z wytycznymi. Numer telefonu komórkowego powinien zostać wpisany z prefiksem +48.
Jesteś klientem biznesowym? Upewnij się czy wpisywany przez Ciebie numer telefonu jest tym samym numerem, który został podany podczas wypełniania formularza upoważniającego Cię do otrzymania pełnego dostępu do eBOK na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep..
Nie mogę zalogować się na swoje konto w eBOK.
Upewnij się czy na pewno dokonałeś rejestracji do eBOK. W procesie rejestracji ustanawiasz swoje hasło, które niezbędne jest przy logowaniu do systemu.
Jeśli dokonałeś rejestracji, upewnij się czy wpisujesz adres e-mail i hasło ustanowione w procesie rejestracji i robisz to zgodnie z instrukcją logowania do eBOK.
Jeśli jesteś pewien, że logujesz się na prawidłowe dane, ale wciąż nie możesz się zalogować do eBOK, skorzystaj z opcji przypominania hasła.
Przekierowanie do odzyskiwania hasła znajduje się pod formularzem logowania. Wystarczy, że klikniesz w tekst Zapomniałeś swojego hasła? i wypełnisz formularz. Potrzebny Ci będzie przypisany do Twojego konta adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego. Na wpisany w formularzu numer otrzymasz kod pozwalający na zmianę hasła do eBOK oraz ponowne zalogowanie się.
Nie pamiętam mojego hasła, co mam zrobić?
Pod formularzem logowania znajduje się przekierowanie do odzyskiwania hasła. Wystarczy, że klikniesz w tekst Zapomniałeś swojego hasła? i wypełnisz formularz. Potrzebny Ci będzie przypisany do Twojego konta adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego. Na wpisany w formularzu numer otrzymasz kod pozwalający na zmianę hasła do eBOK.
Informacje dotyczące wyłącznie klientów biznesowych
Jak wskazać osobę upoważnioną do rejestracji do eBOK i uzyskać numer IDeBOK?
Wypełnij formularz na www.fortum.pl/eBOK-dostep i wskaż osobę, która ma otrzymać pełny dostęp do nowego elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Po wypełnieniu wniosku i dokonaniu weryfikacji przez Fortum, na podany w formularzu adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z wygenerowanym numerem IDeBOK, niezbędnym w procesie rejestracji dla klientów biznesowych. Do wiadomości mailowej zostanie dołączona również instrukcja rejestracji do eBOK dla klientów biznesowych – postępuj zgodnie z krokami w niej zawartymi.
Wypełniłem formularz, ale nie otrzymałem wiadomości z numerem IDeBOK.
Po pierwsze upewnij się czy wypełniłeś poprawny formularz – www.fortum.pl/eBOK-dostep.
Jeśli tak, Twoje zgłoszenie jest weryfikowane - proces weryfikacji może trwać nawet kilka dni.
Jeśli po tygodniu od wypełnienia formularza nie otrzymałeś wiadomości z numerem IDeBOK, także w spamie, napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl () lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.
Jestem Zarządcą i obsługuję kilku Klientów – który numer Klienta mam wpisać?
Zarządcy obsługujący kilku klientów w procesie rejestracji do eBOK mogą wpisać dane dowolnie wybranego klienta.
Nie mogę dokończyć procesu rejestracji do eBOK, bo nie mam IDeBOK.
-
Czy wskazałeś osobę upoważnioną do rejestracji do eBOK? Jeśli nie, wypełniaj formularz na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep i przekaż nam dane osoby, który ma otrzymać pełny dostęp do eBOK. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz wiadomość mailową z numerem IDeBOK i instrukcją rejestracji do eBOK dla klientów biznesowych.
-
Wskazałeś osobę upoważnioną do rejestracji do nowego eBOK, ale nie otrzymałeś wiadomości mailowej z numerem IDeBOK?
Twoje zgłoszenie prawdopodobnie nie zostało jeszcze zweryfikowane. Proces weryfikacji może trwać nawet kilka dni.
Jeśli po tygodniu od wypełnienia formularza nie otrzymałeś wiadomości z numerem IDeBOK, także w spamie, napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl () lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.
Moje konto eBOK dla Klienta biznesowego potrzebuje aktywacji, co to oznacza?
Aby aktywować konto dla klienta biznesowego, należy kliknąć w link aktywacyjny otrzymany w wiadomości e-mail, jaką otrzymasz po dokonaniu rejestracji. Sprawdź skrzynkę pocztową!
Nie otrzymałeś wiadomości z linkiem aktywacyjnym? Próbując zalogować się do eBOK na wskazane w formularzu dane, wyświetlony zostanie komunikat „Konto potrzebuje aktywacji”. Wystarczy kliknąć w przycisk Wyślij link jeszcze raz, odebrać wiadomość na skrzynce pocztowej i kliknąć w przesłany w wiadomości link aktywacyjny.
Mimo wysłania prośby o ponowne przesłanie wiadomości, nie otrzymuję jej.
Napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl () lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.
Wyświetla mi się komunikat, że upłynął czas na aktywację konta, co mam zrobić?
W procesie rejestracji kliknij w przycisk Wyślij link jeszcze raz i sprawdź czy masz już e-mail z linkiem aktywacyjnym. Jeśli nie, napisz na cok [małpa] fortum [kropka] pl () lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.