Internetowy Formularz kontaktowy już działa. Skutecznie, wygodnie i bez kolejek – wybierz temat i załatw sprawę online.
eBOK Ciepło – Twoje sprawy w jednym miejscu, online!

eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Możliwość załatwienia wszystkich spraw online w jednym miejscu — szybko, wygodnie i intuicyjnie.
Zaloguj się do eBOK Ciepło
Zarejestruj się
Chcesz dowiedzieć się jak krok po kroku dokonać rejestracji?
Zyskujesz pełną kontrolę nad swoimi sprawami związanymi z ciepłem systemowym.
Całodobowy dostęp online
Dostęp do wszystkich faktur, historii płatności oraz szczegółów umowy i dokumentów – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Szybka obsługa spraw technicznych
Możliwość złożenia wniosku o włączenie lub wyłączenie ogrzewania.
Pełna kontrola kosztów
Wgląd w raporty zużycia i kosztów ciepła, co ułatwia planowanie wydatków i analizę efektywności energetycznej.
Wygoda i oszczędność czasu
W jednym miejscu możliwość sprawdzenia rachunków, saldo konta, pobranie potrzebnych dokumentów i szybkie załatwienia najważniejszych formalności online.
Wszystkie usługi w jednym miejscu
Dostęp do różnych usług z poziomu jednego konta. Wygodne przełączanie się pomiędzy usługami bez konieczności logowania się oddzielnie do każdego systemu.
Informacje ogólne dla użytkowników
Nie wiesz jak dokonać rejestracji do eBOK dla klientów ciepła? Skorzystaj z instrukcji, która przeprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku.
Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu).
Składa się on z 10-11 znaków w formacie G2X-123456 - podczas rejestracji wpisujemy wyłącznie cyfry znajdujące się po myślniku.
Masz problemy z jego znalezieniem? Napisz na cok
Upewnij się, że wpisujesz poprawny numer klienta zgodnie z wytycznymi. Numer klienta składa się z 10-11 znaków w formacie G2X-123456 - podczas rejestracji wpisujemy wyłącznie cyfry znajdujące się po myślniku.
Upewnij się czy posiadasz niezbędne dane do rejestracji ( IdeBOK i numer Klienta) i czy na pewno dokonałeś rejestracji do eBOK. W procesie rejestracji ustanawiasz swoje hasło, które jest niezbędne przy logowaniu do systemu.
Jeśli dokonałeś rejestracji, upewnij się , że wpisujesz adres e-mail i hasło ustanowione w procesie rejestracji i robisz to zgodnie z instrukcją logowania do eBOK.
Jeśli jesteś pewien, że logujesz się na prawidłowe dane, ale wciąż nie możesz się zalogować do eBOK, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z Twoim opiekunem.
Ośmiokrotne wpisanie błędnego hasła blokuje dostęp na okres 15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie jesteś w stanie przypomnieć sobie hasła, skorzystaj z opcji Nie pamiętam hasła na stronie logowania do eBOK.
Wystarczy że klikniesz w tekst Nie pamiętam hasła. Podaj adres e-mail używany do logowania, na który wyślemy link niezbędny do zmiany Twojego hasła.
Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij link w celu zmiany hasła. Link będzie aktywny przez 30 minut. W przypadku braku otrzymania wiadomości sprawdź folder spam.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z opiekunem Fortum.
Wypełnij formularz na www.fortum.pl/eBOK-dostep i wskaż osobę, która ma otrzymać dostęp do elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Po wypełnieniu wniosku i dokonaniu weryfikacji przez Fortum, na podany w formularzu adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z wygenerowanym numerem IDeBOK, niezbędnym w procesie rejestracji. Do wiadomości mailowej zostanie dołączona również instrukcja rejestracji do eBOK,– postępuj zgodnie z krokami w niej zawartymi.
Po pierwsze upewnij się czy wypełniłeś poprawny formularz – www.fortum.pl/eBOK-dostep.
Jeśli tak, Twoje zgłoszenie jest weryfikowane - proces weryfikacji może trwać nawet kilka dni. Jeśli po tygodniu od wypełnienia formularza nie otrzymałeś wiadomości z numerem IDeBOK, także w spamie, napisz na cok
Zarządcy obsługujący kilku klientów w procesie rejestracji do eBOK mogą wpisać dane dowolnie wybranego klienta.
Czy wskazałeś osobę upoważnioną do rejestracji do eBOK? Jeśli nie, wypełnij formularz na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep i przekaż nam dane osoby, która ma otrzymać dostęp do eBOK. Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz wiadomość mailową z numerem IDeBOK i instrukcją rejestracji do eBOK.
Wskazałeś osobę upoważnioną do rejestracji do nowego eBOK, ale nie otrzymałeś wiadomości mailowej z numerem IDeBOK? Twoje zgłoszenie prawdopodobnie nie zostało jeszcze zweryfikowane. Proces weryfikacji może trwać nawet kilka dni.
Jeśli po tygodniu od wypełnienia formularza nie otrzymałeś wiadomości z numerem IDeBOK, także w spamie, napisz na cok
Skontaktuj się z Twoim opiekunem klienta w Fortum.
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami – wystarczy wypełnić formularz kontaktowy
FORTUM START
Przyłączenie do sieci ciepłowniczej. Teraz wszystko załatwisz online!
Od teraz szybciej i łatwiej zrealizujesz wszystko przez internet.
