eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Dlaczego warto zarejestrować się na eBOKu?
Aktualne saldo
Sprawdzisz aktualny stan swoich płatności za prąd i gaz.
Faktury w jednym miejscu
Zgubiłeś fakturę? Nic straconego, możesz ją szybko pobrać ze swojego konta.
Jesteśmy w kontakcie
Jeszcze szybciej skontaktujesz się z nami przez chat i formularz zgłoszeń.
Szybkie płatności
Faktury możesz łatwo i szybko opłacić z poziomu swojego konta.
Wgląd do historii zużycia
Kontroluj i porównuj swoje zużycie prądu i gazu.
Podawanie odczytu
Samodzielnie podawaj odczyty licznika prądu i gazu przez dedykowany panel.
Jak zarejestrować się na eBOKu?
- Przygotuj swój numer klienta. Znajdziesz go na każdej fakturze.
- Kliknij na przycisk "Zaloguj się do eBOK", który znajdziesz w prawym górnym rogu strony.
- Kliknij na przycisk "Zarejestruj się jako...". i wybierz, czy jesteś klientem indywidualnym, czy biznesowym.
- Jeśli jesteś klientem indywidualnym, wypełnij formularz swoim numerem klienta, numerem PESEL, adresem e-mail, imieniem i nazwiskiem. Ustal również bezpieczne hasło. Kliknij "Załóż konto".
- Jeśli jesteś klientem biznesowym, wypełnij formularz swoim numerem klienta i numerem NIP firmy. Następnie podaj swój adres e-mail i kliknij "Dalej".
- Otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o weryfikację konta. Wciśnij zielony przycisk lub skorzystaj z linku w wiadomości.
- Jeśli jesteś klientem indywidualnym - zostaniesz zalogowany do eBOK. Jeżeli biznesowym - pojawi Ci się okno, w którym należy podać imię i nazwisko osoby zarządzającej kontem oraz ustalić bezpieczne hasło.
- To wszystko! Masz już swoje konto eBOK.
Najczęściej zadawane pytania
Z powodu kilku nieudanych prób logowania zablokowałem swoje konto. Jak mogę je odblokować?
Skontaktuj się z nami. Odblokujemy Twoje konto i nadamy Ci nowe hasło, potrzebne do pierwszego logowania. Po zalogowaniu zmień je na nowe.
Czy mogę założyć dwa różne konta na ten sam adres e-mail?
Niestety nie. Na ten moment z jednego adresu e-mail możesz zarządzać kontem eBOK jednego klienta.
Mam w Fortum prąd i gaz. Po zalogowaniu na eBOK widzę tylko jedno medium. Jak mogę zarządzać drugim?
W górnej części strony znajdziesz roletę. Kliknij na nią, a rozwiną się wszystkie Twoje konta rozliczeniowe. Możesz się między nimi swobodnie przełączać.
Mam pakiet medyczny. Czy mogę założyć eBOK?
Obecnie z eBOK korzystać mogą tylko klienci, którzy mają u nas prąd i gaz.