eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Spotkajmy się na eBOKu!
Spotkajmy się na eBOKu!

Dlaczego warto zarejestrować się na eBOKu?

Fortum as an investment
Aktualne saldo

Sprawdzisz aktualny stan swoich płatności za prąd i gaz.

Energy review
Faktury w jednym miejscu

Zgubiłeś fakturę? Nic straconego, możesz ją szybko pobrać ze swojego konta.

Customer service
Jesteśmy w kontakcie

Jeszcze szybciej skontaktujesz się z nami przez chat i formularz zgłoszeń.

Affordable
Szybkie płatności

Faktury możesz łatwo i szybko opłacić z poziomu swojego konta.

Energy market data
Wgląd do historii zużycia

Kontroluj i porównuj swoje zużycie prądu i gazu.

Build new energy ventures
Podawanie odczytu

Samodzielnie podawaj odczyty licznika prądu i gazu przez dedykowany panel.

Jak zarejestrować się na eBOKu?

  • Przygotuj swój numer klienta. Znajdziesz go na każdej fakturze.
  • Kliknij na przycisk "Zaloguj się do eBOK", który znajdziesz w prawym górnym rogu strony.
  • Kliknij na przycisk "Zarejestruj się jako...". i wybierz, czy jesteś klientem indywidualnym, czy biznesowym.
  • Jeśli jesteś klientem indywidualnym, wypełnij formularz swoim numerem klienta, numerem PESEL, adresem e-mail, imieniem i nazwiskiem. Ustal również bezpieczne hasło. Kliknij "Załóż konto".
  • Jeśli jesteś klientem biznesowym, wypełnij formularz swoim numerem klienta i numerem NIP firmy. Następnie podaj swój adres e-mail i kliknij "Dalej".
  • Otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o weryfikację konta. Wciśnij zielony przycisk lub skorzystaj z linku w wiadomości.
  • Jeśli jesteś klientem indywidualnym - zostaniesz zalogowany do eBOK. Jeżeli biznesowym - pojawi Ci się okno, w którym należy podać imię i nazwisko osoby zarządzającej kontem oraz ustalić bezpieczne hasło. 
  • To wszystko! Masz już swoje konto eBOK. 

Najczęściej zadawane pytania

Z powodu kilku nieudanych prób logowania zablokowałem swoje konto. Jak mogę je odblokować?
Chevron down

Skontaktuj się z nami. Odblokujemy Twoje konto i nadamy Ci nowe hasło, potrzebne do pierwszego logowania. Po zalogowaniu zmień je na nowe.

Czy mogę założyć dwa różne konta na ten sam adres e-mail?
Chevron down

Niestety nie. Na ten moment z jednego adresu e-mail możesz zarządzać kontem eBOK jednego klienta.

Mam w Fortum prąd i gaz. Po zalogowaniu na eBOK widzę tylko jedno medium. Jak mogę zarządzać drugim?
Chevron down

W górnej części strony znajdziesz roletę. Kliknij na nią, a rozwiną się wszystkie Twoje konta rozliczeniowe. Możesz się między nimi swobodnie przełączać.

Mam pakiet medyczny. Czy mogę założyć eBOK?
Chevron down

Obecnie z eBOK korzystać mogą tylko klienci, którzy mają u nas prąd i gaz.