Kontynuuj

komunikat prasowy

Szukamy wsparcia w komunikacji

23 Kwiecień 2018, 00:00

Szukamy agencji do obsługi komunikacyjnej FORTUM w Polsce.

Informacje o Fortum znajdą Państwo na stronach https://www.fortum.pl/ oraz https://www.fortum.com/, a orientację w dotychczasowych działaniach komunikacyjnych mogą Państwo zyskać przeglądając informacje prasowe https://www.fortum.pl/o-fortum/media/informacje-prasowe

oraz

https://www.facebook.com/FortumPolska/
https://www.facebook.com/TuOddycham/
http://www.energiadlawroclawia.pl/
http://www.eczabrze.fortum.pl/

 

Najważniejsze wyzwania w najbliższym czasie to:

  • otwarcie EC Zabrze
  • inwestycje we Wrocławiu w ramach pakietu antysmogowego
  • wsparcie sprzedaży energii elektrycznej i gazu
  • rozwój nowych obszarów biznesu, w tym e-mobility,

Poszukiwana agencja jest w stanie wyznaczyć do obsługi Fortum zespół:

  • 2-3 osoby (niekoniecznie na wyłączność), zmiana członka zespołu możliwa jedynie na wniosek Fortum lub po akceptacji Fortum
  • z kreatywnym, niestandardowym podejściem do komunikacji
  • osoby doświadczone, kreatywne, proaktywne, mogące służyć radą, rozumiejące biznes i jego potrzeby
  • osoby ze znakomitą znajomością mediów tradycyjnych i SoMe,
  • znakomitą umiejętnością pisania
  • znakomitą umiejętnością tworzenia ciekawych prezentacji zgodnie z zasadami brandingowymi
  • osoby z dobrymi relacjami z dziennikarzami branżowymi oraz zajmującymi się tematyką konsumencką 

Dodatkowe atuty:

  • osoby z dużą orientacją w sektorze energetyki, w tym: ciepłownictwo, elektromobilność, sprzedaż detaliczna energii
  • 1 osoba z zespołu wykonywałaby pracę przez 8-16 godzin tygodniowo (w zależności od potrzeb) w warszawskiej siedzibie Fortum

Innymi słowy szukamy zespołu, który w lot pojmie nasze potrzeby biznesowe, będzie ciągle proponował kreatywne rozwiązania i wdrażał je w perfekcyjny sposób.

Jeśli w powyższym opisie widzą Państwo swój zespół, to poprosimy o prezentację:

  • max 5 slajdów
  • 1 slajd: przedstawienie zespołu, który miałby nas obsługiwać
  • 2 slajd: przykład sukcesu tego zespołu (pomysł, zrealizowana kampania itp.)
  • 3 slajd: 1 pomysł dla Fortum, wspierający biznes, zgodny z ww. priorytetami
  • 4 slajd: jak powinna wyglądać komunikacja Fortum w Polsce i nasza współpraca z Państwem, gdyby to w 100% od Państwa zależało
  • 5 slajd: dowolny 

Prosimy też o informację, że nie widzą Państwo konfliktu interesów pomiędzy obsługą Fortum, a działaniami na rzecz innych klientów (ewentualnie opis przypadków, gdzie widzą Państwo potencjalne zagrożenie konfliktem) oraz info, jakich klientów z sektora energetycznego i paliwowego obsługują Państwo obecnie.

 

Proszę o przesłanie powyższego do dnia 7 maja 2018 na adres: [email protected]

 

Jacek Ławrecki
Dyrektor ds. Komunikacji