Szukamy agencji do obsługi komunikacyjnej FORTUM w Polsce.
Informacje o Fortum znajdą Państwo na stronach https://www.fortum.pl/ oraz https://www.fortum.com/, a orientację w dotychczasowych działaniach komunikacyjnych mogą Państwo zyskać przeglądając informacje prasowe https://www.fortum.pl/o-fortum/media/informacje-prasowe
oraz
https://www.facebook.com/FortumPolska/
https://www.facebook.com/TuOddycham/
http://www.energiadlawroclawia.pl/
http://www.eczabrze.fortum.pl/
Najważniejsze wyzwania w najbliższym czasie to:
- otwarcie EC Zabrze
- inwestycje we Wrocławiu w ramach pakietu antysmogowego
- wsparcie sprzedaży energii elektrycznej i gazu
- rozwój nowych obszarów biznesu, w tym e-mobility,
Poszukiwana agencja jest w stanie wyznaczyć do obsługi Fortum zespół:
- 2-3 osoby (niekoniecznie na wyłączność), zmiana członka zespołu możliwa jedynie na wniosek Fortum lub po akceptacji Fortum
- z kreatywnym, niestandardowym podejściem do komunikacji
- osoby doświadczone, kreatywne, proaktywne, mogące służyć radą, rozumiejące biznes i jego potrzeby
- osoby ze znakomitą znajomością mediów tradycyjnych i SoMe,
- znakomitą umiejętnością pisania
- znakomitą umiejętnością tworzenia ciekawych prezentacji zgodnie z zasadami brandingowymi
- osoby z dobrymi relacjami z dziennikarzami branżowymi oraz zajmującymi się tematyką konsumencką
Dodatkowe atuty:
- osoby z dużą orientacją w sektorze energetyki, w tym: ciepłownictwo, elektromobilność, sprzedaż detaliczna energii
- 1 osoba z zespołu wykonywałaby pracę przez 8-16 godzin tygodniowo (w zależności od potrzeb) w warszawskiej siedzibie Fortum
Innymi słowy szukamy zespołu, który w lot pojmie nasze potrzeby biznesowe, będzie ciągle proponował kreatywne rozwiązania i wdrażał je w perfekcyjny sposób.
Jeśli w powyższym opisie widzą Państwo swój zespół, to poprosimy o prezentację:
- max 5 slajdów
- 1 slajd: przedstawienie zespołu, który miałby nas obsługiwać
- 2 slajd: przykład sukcesu tego zespołu (pomysł, zrealizowana kampania itp.)
- 3 slajd: 1 pomysł dla Fortum, wspierający biznes, zgodny z ww. priorytetami
- 4 slajd: jak powinna wyglądać komunikacja Fortum w Polsce i nasza współpraca z Państwem, gdyby to w 100% od Państwa zależało
- 5 slajd: dowolny
Prosimy też o informację, że nie widzą Państwo konfliktu interesów pomiędzy obsługą Fortum, a działaniami na rzecz innych klientów (ewentualnie opis przypadków, gdzie widzą Państwo potencjalne zagrożenie konfliktem) oraz info, jakich klientów z sektora energetycznego i paliwowego obsługują Państwo obecnie.
Proszę o przesłanie powyższego do dnia 7 maja 2018 na adres: Jacek [kropka] Lawrecki [małpa] fortum [kropka] com
Jacek Ławrecki
Dyrektor ds. Komunikacji