Zaloguj się do eBOK

CHP

Posiadasz prąd lub gaz w Fortum?

Zaloguj się >

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się >
Skorzystaj z instrukcji >

 

District heating

Posiadasz ciepło w Fortum?

Korzystasz z eBOK pierwszy raz?
Skorzystaj z instrukcji >

Zarejestruj się >

Jesteś już po rejestracji do eBOK? 

Zaloguj się do eBOK >

Zalety eBOK

Cost efficient
aktualne saldo
File
łatwa zmiana danych osobowych
Services for customers
szybki kontakt z doradcą
Sustainability report
dostęp do faktur i płatności online 24/7
Solar and wind
szczegóły dotyczące zużycia
Affordable
szybkie płatności

Masz już dostęp do eBOK? Zaloguj się tymi samymi danymi do aplikacji.

Sprawdź korzyści aplikacji Moje Fortum

 

Masz problemy z rejestracją lub logowaniem?

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Nie wiesz jak zarejestrować się do eBOK?

Na ekranie strony logowania do eBOK znajduje się przekierowanie do rejestracji. Wystarczy kliknąć w tekst Rejestracja użytkownika.
Cały proces rejestracji opisany jest w instrukcji rejestracji i logowania do eBOK Fortum, którą znajdziesz m.in. w sekcji powyżej.

Nie pamiętasz swojego numeru Klienta?

Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu).
Masz problemy ze znalezieniem numeru na fakturze? Skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

Nie możesz zalogować się do eBOK?

Upewnij się czy wprowadzane przez Ciebie dane logowania są poprawne. Jeśli mimo poprawnych danych logowanie nie powiodło się, skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

Zapomniałeś hasła do eBOK?

Pod formularzem logowania znajduje się przekierowanie do odzyskiwania hasła. Wystarczy, że klikniesz w tekst Zapomniałeś swojego hasła? i wypełnisz formularz.

Potrzebny Ci będzie

  • przypisany do Twojego konta adres e-mail
  • przypisany do Twojego konta numer telefonu.

Na wpisany w formularzu numer otrzymasz kod pozwalający na zmianę hasła do eBOK.

Nie pamiętasz adresu e-mail, na który założyłeś konto eBOK?

Skontaktuj się z Twoim opiekunem klienta w Fortum.

Dla Klientów biznesowych Ciepła: Nie masz numeru eBOK (IDeBOK)?

Jeśli nie masz numeru IDeBOK oznacza to, że nie wskazałeś osoby odpowiedzialnej za logowanie do nowego elektronicznego biura obsługi klientów ciepła Fortum. Takiego wskazania możesz dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep. Do wprowadzenia zgłoszenia potrzebne będą Ci: numer klienta lub nazwa firmy (zarządcy), imię i nazwisko osoby zgłaszanej do eBOK, adres e-mail, numer kontaktowy oraz, w celu weryfikacji, numer umowy lub jednej z trzech ostatnich faktur.