Zaloguj się do eBOK

Wszystkie sprawy możesz załatwiać w jednym miejscu – szybciej, wygodniej i prościej niż kiedy­kolwiek!

Zaloguj się do eBOK
Zaloguj sie do eBOK

Nie masz jeszcze dostępu do eBOK?

Zarejestruj się i korzystaj kiedy i skąd chcesz.

Ciepło Prąd i gaz

Chcesz dowiedzieć się jak krok po kroku dokonać rejestracji? Przeczytaj instrukcje

Ciepło 

Instrukcja dla klientów indywidualnych 

Zobacz

Instrukcja dla klientów biznesowych

Zobacz

Prąd i gaz

Instrukcja logowania dla klienta indywidualnego i biznesowego

Zobacz

Najczęściej zadawane pytania

Podczas rejestracji system prosi o podanie numeru PESEL/NIP lub IDeBOK. Skąd wezmę numer IDeBOK?
Chevron down

Numer IDeBOK niezbędny jest do rejestracji dla klientów ciepła. Jeśli zawarłeś z nami umowę na prąd lub gaz, do rejestracji konta potrzebujesz podać swój numer PESEL (klient indywidualny) lub NIP (klient biznesowy).

Nie pamiętam swojego numeru Klienta – gdzie mogę go znaleźć?
Chevron down

Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu).
Masz problemy ze znalezieniem numeru na fakturze? Skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

Nie mogę zalogować się do eBOK?
Chevron down

Upewnij się czy wprowadzane przez Ciebie dane logowania są poprawne. Jeśli mimo poprawnych danych logowanie nie powiodło się, skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

Zapomniałem hasła do eBOK?
Chevron down

Pod formularzem logowania znajduje się przekierowanie do odzyskiwania hasła. Wystarczy, że klikniesz w tekst Zapomniałeś swojego hasła? i wypełnisz formularz.

Potrzebny Ci będzie

  • przypisany do Twojego konta adres e-mail
  • przypisany do Twojego konta numer telefonu.

Na wpisany w formularzu numer otrzymasz kod pozwalający na zmianę hasła do eBOK.

Nie pamiętam adresu e-mail, na który założyłem konto eBOK.
Chevron down

Skontaktuj się z Twoim opiekunem klienta w Fortum.

Z powodu kilku nieudanych prób logowania zablokowałem swoje konto. Jak mogę je odblokować?
Chevron down

Skontaktuj się z nami. Odblokujemy Twoje konto i nadamy Ci nowe hasło, potrzebne do pierwszego logowania. Po zalogowaniu zmień je na nowe.

Czy mogę założyć dwa różne konta na ten sam adres e-mail?
Chevron down

Niestety nie. Na ten moment z jednego adresu e-mail możesz zarządzać kontem eBOK jednego klienta.

Dla Klientów biznesowych Ciepła: Nie masz numeru eBOK (IDeBOK)?
Chevron down

Jeśli nie masz numeru IDeBOK oznacza to, że nie wskazałeś osoby odpowiedzialnej za logowanie do nowego elektronicznego biura obsługi klientów ciepła Fortum. Takiego wskazania możesz dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep. Do wprowadzenia zgłoszenia potrzebne będą Ci: numer klienta lub nazwa firmy (zarządcy), imię i nazwisko osoby zgłaszanej do eBOK, adres e-mail, numer kontaktowy oraz, w celu weryfikacji, numer umowy lub jednej z trzech ostatnich faktur.

Mam w Fortum prąd i gaz. Po zalogowaniu na eBOK widzę tylko jedno medium. Jak mogę zarządzać drugim?
Chevron down

W górnej części strony znajdziesz roletę. Kliknij na nią, a rozwiną się wszystkie Twoje konta rozliczeniowe. Możesz się między nimi swobodnie przełączać.

Mam pakiet medyczny. Czy mogę założyć eBOK?
Chevron down

Obecnie z eBOK korzystać mogą tylko klienci, którzy mają u nas ciepło, prąd, gaz.