Zaloguj się do eBOK
Posiadasz ciepło w Fortum?
Nie masz jeszcze konta?
Skorzystaj z instrukcji:
Zalety eBOK
aktualne saldo
łatwa zmiana danych osobowych
szybki kontakt z doradcą
dostęp do faktur i płatności online 24/7
szczegóły dotyczące zużycia
szybkie płatności
Masz problemy z rejestracją lub logowaniem?
Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Nie wiesz jak zarejestrować się do eBOK?
Na ekranie strony logowania do eBOK znajduje się przekierowanie do rejestracji. Wystarczy kliknąć w tekst Rejestracja użytkownika.
Cały proces rejestracji opisany jest w instrukcji rejestracji i logowania do eBOK Fortum, którą znajdziesz m.in. w sekcji powyżej.
Nie pamiętasz swojego numeru Klienta?
Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu).
Masz problemy ze znalezieniem numeru na fakturze? Skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.
Nie możesz zalogować się do eBOK?
Upewnij się czy wprowadzane przez Ciebie dane logowania są poprawne. Jeśli mimo poprawnych danych logowanie nie powiodło się, skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.
Zapomniałeś hasła do eBOK?
Pod formularzem logowania znajduje się przekierowanie do odzyskiwania hasła. Wystarczy, że klikniesz w tekst Zapomniałeś swojego hasła? i wypełnisz formularz.
Potrzebny Ci będzie
- przypisany do Twojego konta adres e-mail
- przypisany do Twojego konta numer telefonu.
Na wpisany w formularzu numer otrzymasz kod pozwalający na zmianę hasła do eBOK.
Nie pamiętasz adresu e-mail, na który założyłeś konto eBOK?
Skontaktuj się z Twoim opiekunem klienta w Fortum.
Dla Klientów biznesowych Ciepła: Nie masz numeru eBOK (IDeBOK)?
Jeśli nie masz numeru IDeBOK oznacza to, że nie wskazałeś osoby odpowiedzialnej za logowanie do nowego elektronicznego biura obsługi klientów ciepła Fortum. Takiego wskazania możesz dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep. Do wprowadzenia zgłoszenia potrzebne będą Ci: numer klienta lub nazwa firmy (zarządcy), imię i nazwisko osoby zgłaszanej do eBOK, adres e-mail, numer kontaktowy oraz, w celu weryfikacji, numer umowy lub jednej z trzech ostatnich faktur.