Przejdź do głównej treści

Chcesz dowiedzieć się jak krok po kroku dokonać rejestracji?

Masz problemy z rejestracją lub logowaniem?

Na ekranie strony logowania do eBOK znajduje się przekierowanie do rejestracji. Wystarczy kliknąć w tekst Zarejestruj się.
Cały proces rejestracji opisany jest w instrukcji rejestracji i logowania do eBOK Fortum, którą znajdziesz m.in. w sekcji powyżej.

Jeśli nie masz numeru IDeBOK oznacza to, że nie wskazałeś osoby odpowiedzialnej za logowanie do nowego elektronicznego biura obsługi klientów ciepła Fortum. Takiego wskazania możesz dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie www.fortum.pl/eBOK-dostep. Do wprowadzenia zgłoszenia potrzebne będą Ci: numer klienta lub nazwa firmy (zarządcy), imię i nazwisko osoby zgłaszanej do eBOK, adres e-mail, numer kontaktowy oraz, w celu weryfikacji, numer umowy lub numer jednej z trzech ostatnich faktur.

Numer klienta znajduje się na każdej fakturze (prawy górny róg dokumentu). Numer klienta składa się z 10-11 znaków w formacie G2X-123456 - podczas rejestracji wpisujemy wyłącznie cyfry znajdujące się po myślniku. Napisz na cok@fortum.com lub skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.

Upewnij się czy wprowadzane przez Ciebie dane logowania są poprawne ( adres e-mail podany przy rejestracji  oraz hasło). Jeśli mimo poprawnych danych logowanie nie powiodło się, skontaktuj się z Twoim opiekunem w Fortum.

Ośmiokrotne wpisanie błędnego hasła blokuje dostęp na okres 15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie jesteś w stanie przypomnieć sobie  hasła, skorzystaj z opcji Nie pamiętam hasła na stronie logowania do eBOK.

Wystarczy że klikniesz w tekst  Nie pamiętam hasła. Podaj adres e-mail używany do logowania, na który wyślemy link niezbędny do zmiany Twojego hasła.

Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Kliknij link w celu zmiany hasła. Link będzie aktywny przez 24 godziny. W przypadku braku otrzymania wiadomości sprawdź folder spam.

W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta lub bezpośrednio z opiekunem Fortum.

Skontaktuj się z Twoim opiekunem klienta w Fortum.